[winamp] alleen geluid van winamp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd, maar ik vind nergens in de search een topic hierover. Zoek ik op de verkeerde woorden?

Het probleem: hoe stel ik in in winamp dat hij slechts het geluid moet laten horen van de mp3's en niet bijvoorbeeld ander geluid als van een spel of icq oid (door elkaar). Of moet ik dat niet instellen in winamp?

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Dit kun je voor zover ik weet niet in Winamp instellen. Je kunt bij de instellingen van je geluidskaart waarschijnlijk wel ergens opgeven hoeveel wave-kanalen er tegelijk gebruikt mogen worden. Als je dit op 1 zet kan er maar één programma tegelijk gebruik maken van je geluidskaart, dat is wat je wil.
Bij de SB Live kun je dit bijvoorbeeld doen met 'Device Controls' in AudioHQ.

Suc6 :)

#

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Dat stel je idd in met software van soundcard...

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik moet effe wat van het topic afwijken

Ik heb namelijk ook zo'n soort probleem. In mijn gegevens zie je dat ik zo'n leuk asus bordje heb en daar heb je ook geluid onboard. Dit maakt gebruik van "C-media" als ik deze gebuik dan kan ik counter-strike en winamp luisteren tegelijk maar wat het nadeel is is dat je de Volume reglaar in winamp niet kan gebruiken :'( Nu moet ik steeds dat lompe volume regelaar van windows gebruiken en das onhandig.

-Weet iemand iets waardoor ik weer de winamp volume regelaar kan gebruiken
-zo niet,ik heb ook een creative 128 pci geluidskaartje en dat vertikt winamp en spelgeluiden door elkaar te doen!! :( ligt dit nu echt aan die kanalen die het moet ondersteunen? (alle situatie's zijn onder win98)

alvast bedankt