Ik heb net met me domme hasses rm /*/* in getikt, en ik was als root ingelogt... nu ben ik alles kwijt, is er nog een manier om alles terug te krijgen?
Erug duidelijke tropic titel.
ehmm, ff over jou probleem, zelf heb ik XP en ik weet niet of het ook met jou besturingssysteem kan... maar kan je niet systeem herstel doen? of backuppen?
soz, ikke niet al teveel verstand hebben
ehmm, ff over jou probleem, zelf heb ik XP en ik weet niet of het ook met jou besturingssysteem kan... maar kan je niet systeem herstel doen? of backuppen?
soz, ikke niet al teveel verstand hebben
Topic titel verkeerd.
En verkeerd forum.
Anyway, volgens mij kun je je data niet terugkrijgen.
En verkeerd forum.
Anyway, volgens mij kun je je data niet terugkrijgen.
Icey, no flame intended, maar aan dat soort antwoorden heeft niemand iets. Backuppen als al je troep al weg is...
Er zal ongetwijfeld wel een *nix versie van undelete bestaan.
ja, maar hoe heet ie? Ik gebruik trouwens SuSE Linux 7.2
Ehm. Er staat geen -rf bij dus het valt allemaal vast heel erg mee.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
backup is altijd handig, zelf heb ik de handleiding van s.u.s.e linux hier liggen (dikke pil!) en als je in de buurt van amersfoort woont mag je hem wel lenen, misschien staat het erin...
Wacht maar even, ik kom even langOp donderdag 28 februari 2002 16:47 schreef Icey het volgende:
backup is altijd handig, zelf heb ik de handleiding van s.u.s.e linux hier liggen (dikke pil!) en als je in de buurt van amersfoort woont mag je hem wel lenen, misschien staat het erin...
Verwijderd
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=undelete&data%5Border%5D=relevance#hitstart]Klik[/url].
Zoals je ziet is het al vaker langsgekomen, met zat linkjes en uitleg enzo.
Undeleten is in *nix varianten een stuk lastiger dan in Windows systemen.
Als je er niet uitkomt kun je in [forum=23] een vraag openen, met een duidelijke titel en wat je reeds zelf uitgezocht hebt ed. Lees eerst even de sticky topics aldaar mocht je een topic willen openen.
Zoals je ziet is het al vaker langsgekomen, met zat linkjes en uitleg enzo.
Undeleten is in *nix varianten een stuk lastiger dan in Windows systemen.
Als je er niet uitkomt kun je in [forum=23] een vraag openen, met een duidelijke titel en wat je reeds zelf uitgezocht hebt ed. Lees eerst even de sticky topics aldaar mocht je een topic willen openen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()