Toon posts:

Scrollmuis op tilt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met mijn scrollwieltje een beetje aan het browsen ben in Internet Explorer stopt hij soms opeens. En als ik hem stilzet om ff iets te lezen begint het beeld te verschuiven (scroll omhoog, dan weer omlaag). Het begint best wel irri te worden. Het is trouwens niet alleen in IE, maar bijv. ook in Word. Eerst heeft hij het altijd goed gedaan. }:O

Gegevens over muis e.d:
- Microsoft scrollmuis met drie knoppen
- Windows XP Pro
- normale MS drivers
- muis 5 maanden oud

Ik heb hem trouwens al geprobeerd schoon te maken en ik heb m uit elkaar gehaald maar het helpt allemaal niet. :o

Verwijderd

het lijkt wel een soort vertraging waar jij het over hebt. als dat niet zo is dan moet je de volgende dingen eens proberen:

1 lees het stukje 'muisje SCROLLT niet op internet', heb ik opgestuurd, heb ook probleem met muisje namelijk, staat ergens bovenin. ;(
2 driver deinstalleren en opnieuw installeren.
3 als de muis goed werkt in een programma,ook al is het maar 1 programma, dan is het sowieso geen hardware matig 'muisprobleem'. misschien dat je het dan eerder moet zoeken in de software van de andere programma's.

veel succes

Verwijderd

beste muismeneer :) als je muisje ook niet werkt onder word en IE en Excel en allerlei andere shit... dan is denk ik je muis naar de klote! probeer hem voor de zekerheid even op een andere pc, toch zo gedaan, en als je het dan nog heb dan is ie kapotus. veel succes!

Verwijderd

stukje kaas geven... ;)

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heet dat niet "Office Scroll Delay"? Dat kan je uitzetten in het register, met tooltje genaam X-teq system setup.

www.xteq.com