AMD met Intel sound onboard

Pagina: 1
Acties:

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/nieuws/20774

Die kan nog wel wat gemod gebruiken :Y)

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Die lijkt me lekker smeuïg voor bij een bkkie. Daar ga ik eens lekker voor zitten.....

met een pikhouweel onder de stoel

>:)

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

nou, daar heb je weerzoiets van wat moet je ermee? Wat voor zinnigs kan je daar nu over zeggen? Niet veel volgens mij, ik weet dat dit niet het juiste forum is maar zo'n berichtje hoort niet thuis op de frontpage.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 28 februari 2002 17:00 schreef Spice het volgende:
nou, daar heb je weerzoiets van wat moet je ermee? Wat voor zinnigs kan je daar nu over zeggen? Niet veel volgens mij, ik weet dat dit niet het juiste forum is maar zo'n berichtje hoort niet thuis op de frontpage.
Categorietje luchtig nieuws, de privé hoek zeg maar. Ach ik kan er wel mee leven. Dat relativeert tenminste een beetje. En ook de reacties vallen me reuze mee.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

mwa, als er niks zinnigs over gezegt kan worden, kunnen er ook weinig +3 of +4's vallen.
En of het nou op de FP of niet thuis hoort maakt niets uit, _als_ het op de FP staat komt het vanzelf op ons bordje :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Momenteel heb je de beschikking over 37 moderator punten
Hm, in een dag, nie slech!
Netman heeft weer een post gedaan.... en in een klap er 19 karmapunten bijgekregen :P

Ok, aanvalluh! :)

edit:

Ohja, done :P
* netman was al vrolijk aan de volgende bezig :P

• Spice

Spice

mwa, als er niks zinnigs over gezegt kan worden, kunnen er ook weinig +3 of +4's vallen.
Jij weet net zo goed als ik dat dat wel kan gebeuren dus veel werk en kost veel puntjes
En of het nou op de FP of niet thuis hoort maakt niets uit, _als_ het op de FP staat komt het vanzelf op ons bordje
Precies moet je onzin modden, ze moeten dit dan maar in een soort huiskamer op de frontpage keilen in ieder geval dat je er niet op kan reageren met punten. (ik ben kortaf vandaag btw en hoe het staat zo is het en duidelijk)
Je kan ook werk creeeren snappie en daar zit ik niet op te w88, en volgens mij jullie ook niet als ik jullie een beetje ken.
Modden ok maar doe het dan goed op een inhoudelijke draad waar dingen verkeerd staan en niet op zo'n 'huiskamer' berichtje

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 28 februari 2002 17:00 schreef Spice het volgende:
ik weet dat dit niet het juiste forum is maar zo'n berichtje hoort niet thuis op de frontpage.
Ach, ik vind dit nou juist het soort berichten waardoor we weer eens laten zien dat niet altijd alles serieus hoeft te zijn. Na alle bikkelharde heilige oorlogen in Intel of AMD posts heeft een stukje humor tussendoor wel iets :). Het geeft T.net een extra (beetje persoonlijke) kant, die je op veel andere sites mist. Niet iedereen zit erop te wachten natuurlijk, zelfs niet iedereen begrijpt het aan de reacties te zien :o, maar ik denk dat het door het gros van de vaste kern wel gewaardeerd wordt.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Spice

Spice

kZal het laten rusten en maar afsluiten met deze bekende dooddoener: ach ja smaken verschillen he :) (Spice trekt een welverdiend Duveltje open en kijkt een beetje weemoedig naar zijn onder narcose zijnde Koolance-kast))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

HK FP?
sja, daar heb je wel gelijk in natuurlijk, maar ik ben het met WT eens dat het zo nu en dan(!) moet kunnen.
een beetje in het kader van wannabee OT gereutel op TMF:P

offtopic:
Wat bedoel je precies met narcose Koolance?
defecte kast???

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Wat bedoel je precies met narcose Koolance?
defecte kast???
nee, nee hij wordt momenteel beetje gemod :)

Pagina: 1