[photoshop] Banner gemaakt

Pagina: 1
Acties:

• oogapp0ltje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb nu de banner voor mijn huidige project zo'n beetje af.

Het is de bedoeling dat het een niet opvallende, maar wel leuk uitziende banner is, bedoeld voor een website.

Erg tevreden ben ik er niet mee, mijn creativiteit laat mij nu in de steek, kunnen jullie mij helpen wat ik er nog aan zou kunnen doen?

Afbeeldingslocatie: http://raiden.remoteserver.org/kijk.jpg

| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Hij valt wel op en is een beetje groot voor een banner voor LinkXchange of iets, maar verder vind ik 'm wel leuk hoor ..

• oogapp0ltje
  • Niet online
tis een banner voor aan de bovenkant van deze site

| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 15:16

Nozzman

The bastards have landed.

Op donderdag 28 februari 2002 15:57 schreef Ravenof het volgende:
Ik heb nu de banner voor mijn huidige project zo'n beetje af.

Het is de bedoeling dat het een niet opvallende, maar wel leuk uitziende banner is, bedoeld voor een website.

Erg tevreden ben ik er niet mee, mijn creativiteit laat mij nu in de steek, kunnen jullie mij helpen wat ik er nog aan zou kunnen doen?

[afbeelding]
Kleine tip: probeer de zwarte randen lekker strak te houden door ff met de pen-tool over te trekken en grijswaarden eromheen weg te werken. Dat staat net wat mooier.

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik vind em behoorlijk opvallend. Het heeft redelijk veel contrast, en veel lijntjes e.d. wat het onrustig maakt. Hij ziet er wel goed uit. :)

• oogapp0ltje
  • Niet online
hmm... maybe heb je wel glijk...
maarja anders wordt ie weer TE kaal :D

Pagina: 1