sinds iedereen je erop wijst dat het niet mag....Op donderdag 28 februari 2002 15:54 schreef Webmasterok het volgende:
Sinds wanneer mag dit niet meer:
[topic=425478/1/25]
Men heeft je in geuren en kleuren uigelegd waarom het niet mag, en dan durf je dit NOG eens vragen ?
En als je niet meer weet waar het uitgelegd staat , klik dan hier :
[topic=425238]
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Leg eens uit waarom [topic=425478/1/25] DIT niet mag, volgens mij waren de vorige topics iets heel anders, en deze image file is van een muziek CD PIEMEL !!Op donderdag 28 februari 2002 15:55 schreef Skeleton het volgende:
[..]
sinds iedereen je erop wijst dat het niet mag....
Men heeft je in geuren en kleuren uigelegd waarom het niet mag, en dan durf je dit NOG eens vragen ?
En ja hoor ik durf het wel te vragen
aja ??? kan je een ISO maken van een muziek Cd ....Op donderdag 28 februari 2002 15:58 schreef Webmasterok het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom [topic=425478/1/25] DIT niet mag, volgens mij waren de vorige topics iets heel anders, en deze image file is van een muziek CD PIEMEL !!
hmmm wist ik niet
check dit maar eens [topic=425305]
Men sluit je thread, en je herhaalt je vraag 2 seconden nadien terug in een nieuwe thread ...
is je renegade plots in een muziek cd veranderd ?
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
Mag de piemel even terug in de broek? Ja? Bedankt!Op donderdag 28 februari 2002 15:58 schreef Webmasterok het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom [topic=425478/1/25] DIT niet mag, volgens mij waren de vorige topics iets heel anders, en deze image file is van een muziek CD PIEMEL !!
[topic=425478]
[topic=425305]
[topic=425238]
[topic=425221]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
oww, kan dat niet, misschien is dat dan de reden dat er "nix" op die cd staat...Op donderdag 28 februari 2002 16:00 schreef Skeleton het volgende:
[..]
aja ??? kan je een ISO maken van een muziek Cd ....
hmmm wist ik niet![]()
jij bent degene die hier de PIEMEL is...
check dit maar eens [topic=425305]
Men sluit de bericht, en je herhaalt je vraag 2 seconden nadien terug in een nieuwe thread ...
is je renegade plost in een muziek cd veranderd ?
Als je een iso brand moet je de cd sluiten (optie die je kunt aanvinken). Doe je dat niet, dan ziet je cd-speler idd geen data, maar zou je met je brandproggie wel moeten kunnen zien dat er wat op staat.Op donderdag 28 februari 2002 16:04 schreef Webmasterok het volgende:
[..]
oww, kan dat niet, misschien is dat dan de reden dat er "nix" op die cd staat...
Schelden wordt hier trouwens niet gewaardeerd voor zover ik weet...
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
In Nero ziet ie ook nixOp donderdag 28 februari 2002 16:05 schreef Renegade het volgende:
[..]
Als je een iso brand moet je de cd sluiten (optie die je kunt aanvinken). Doe je dat niet, dan ziet je cd-speler idd geen data, maar zou je met je brandproggie wel moeten kunnen zien dat er wat op staat.
Schelden wordt hier trouwens niet gewaardeerd voor zover ik weet...
*zucht*Op donderdag 28 februari 2002 16:19 schreef Webmasterok het volgende:
[..]
In Nero ziet ie ook nix......
Je moet ook niet gewoon de cd erin duwen en kijken of er iets opstaat. Ff zoeken, als het goed is is er ergens een optie die je kunt aanklikken met "medium info" of "cd info" of zo iets dergelijks.
Die optie zit dus in nero
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nee, maar dat mag jij 'm dan wel duidelijk proberen te maken als je wiltOp donderdag 28 februari 2002 16:27 schreef Twynn het volgende:
Hmmzz.. Is LA nu ook al een techforum geworden?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Zijn dit dan ook techposts?Op donderdag 28 februari 2002 16:27 schreef Twynn het volgende:
(nee... ik ben niet postgeil!)
....Op donderdag 28 februari 2002 16:27 schreef Twynn het volgende:
Mare, back to topic
Heeft ie gewoon de image file of zo gekopieerd of is de cd nog open
slijmbalOp donderdag 28 februari 2002 16:39 schreef Webmasterok het volgende:
[..]
...., nee niet echt, open anders die topic ff
, btw, you rule :)!!
Het staat er dus wel. Kan je de cd alsnog finalizen in Nero? Anders ff opnieuw branden.Mare, back to topic, http://www.dragonballgt.nl/nero.gif
BTW: 't is geen audio he
Op donderdag 28 februari 2002 16:39 schreef Webmasterok het volgende:
[..]
...., nee niet echt, open anders die topic ff
, btw, you rule :)!!
Mare, back to topic, http://www.dragonballgt.nl/nero.gif
Heeft ie gewoon de image file of zo gekopieerd of is de cd nog open.... voor zo ver ik weet sluit nero die zelf maar misschien niet
...
Maar zoals reeds gezegd, dit is niet de plek om verder over je probleem te discussieren, maar om een verklaring te vragen over bijvoorbeeld een in _jouw_ ogen onterecht slotje.
Mag ie dan nu dicht
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Op donderdag 28 februari 2002 16:41 schreef blackd het volgende:
[..]
slijmbal
[..]
Het staat er dus wel. Kan je de cd alsnog finalizen in Nero? Anders ff opnieuw branden.
BTW: 't is geen audio he*foei*
Op donderdag 28 februari 2002 16:42 schreef Renegade het volgende:
[..]
...close cd...
Maar zoals reeds gezegd, dit is niet de plek om verder over je probleem te discussieren, maar om een verklaring te vragen over bijvoorbeeld een in _jouw_ ogen onterecht slotje.
Mag ie dan nu dicht![]()
Kan het zijn dat ik dat prog waar mee ik de iso mee heb gemaakt fout heb ingesteld, ik ga zo ff een .bin file maken, kijken of dat nog iets uit maakt...
Ga a.u.b. naar een hardware forum en post daar op een goede manier je vraag. Dit topic is hier eigenlijk niet voor bedoeld. Gebruik ook eens de searchOp donderdag 28 februari 2002 16:58 schreef Webmasterok het volgende:
Daar was ik weer, ik kom er eigelijk net achter dat de orginele track 500 zoveel mb en de kopie 600 zoveel heeft
, hoe kan dat??? En is dicht volgens easy cd creater....
Kan het zijn dat ik dat prog waar mee ik de iso mee heb gemaakt fout heb ingesteld, ik ga zo ff een .bin file maken, kijken of dat nog iets uit maakt...
[search=nero finalize]
Je zoekactie naar 'nero finalize' leverde 39 resultaten op. Resultaten 1 - 39.
Ik denk dat je daar mee wel e.e.a. kunt uitvogelen. Succes
Ok, nu ben ik er toch wel van overtuigd dat je het niet wil begrijpen.Op Thursday 28 February 2002 16:58 schreef Webmasterok het volgende:
Daar was ik weer, ik kom er eigelijk net achter dat de orginele track 500 zoveel mb en de kopie 600 zoveel heeft
, hoe kan dat??? En is dicht volgens easy cd creater....
vanaf nu
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dit topic is gesloten.
![]()