Age of Empires-achtig iets?

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Ok, een collega van mij heeft me verslaafd gemaakt aan Age of Empires II :9~ Is er ook een soortgelijk spel wat verder doorgaat in de tijd. Dus een spel wat bv. begint in de romeinse tijd, en helemaal doorloopt tot aan WOII?

Ik heb al wat rondgekeken,maar ik zou niet weten naar welk spel ik moet zoeken.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:32
Civilisation misschien, lijkt wel niet veel op AoE maar het is wel ontzettend gaaf. Kun je bijvoorbeeld in het jaar 0 beginnen en doorgaan tot 4000 ofzow.

There is no magic.

Anoniem: 38690

word wel gauw saai

Anoniem: 28219

Civilisation, en tegenwoordig heb je ook andere nieuwe games die eerder beginnen in de tijd en daarna doorgaan totdat je de hele wereld heb genuked... Tank zonder wielen...kan ook mooi zijn.

• Lars
Maar volg je dan ook enigzins de tijdlijn van onze eigen geschiedenis, of is het gewoon geheel fantasie :?

Ik wil natuurlijk wel een beetje de geschiedenis kunnen naspelen, >:) >:)

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-07 10:10
Ik denk dat je dan Empire Earth moet hebben, die loopt van het begin tot WO2 :)

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-07 15:03

Mike78

Always

Empire Earth. Lijkt veel op Age of Empires en bestrijkt de gehele geschiedenis.
Maar het haalt het niet bij Civilization. :P

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Geschiedenis naspelen? Doe je MBO Geschiedenis dan ofzo? Tis gewoon tijdverdrijf joh, niet bij nadenken...

Anoniem: 48737

Empire Earth :)

Kan je van de prehistorie tot de verre toekomst (Maar dat kan je helemaal zelf instellen tot hoever je kan en waar je begint)

[edit]
* Anoniem: 48737 moet sneller leren typen :P

Create een volkje, nuke de anderen en klaar is kees, heb je niet lang voor nodig. Duurt geen 4000 jaar :)

• Lars
Op donderdag 28 februari 2002 15:57 schreef DaWout het volgende:
Geschiedenis naspelen? Doe je MBO Geschiedenis dan ofzo? Tis gewoon tijdverdrijf joh, niet bij nadenken...
watch the smillies :)
Ik ga er natuurlijk wel een eigen draai aangeven >:)
Ik denk dat je dan Empire Earth moet hebben, die loopt van het begin tot WO2 :)
Empire Earth :)

Kan je van de prehistorie tot de verre toekomst (Maar dat kan je helemaal zelf instellen to hoever je kan en waar je begint)

[edit]
* Anoniem: 48737 moet sneller leren typen :P
Empire Earth ff checken dus, thnx

Anoniem: 26621

Yep Empire Earth dus, maar ik moet je zeggen bij mij verveelde het spel erg gauw, duurt een beetje lang om naar de volgende age te gaan...

Maar als je spelletjes met AoE engine wilt spelen dan moet je is Star Wars Battle Grounds spelen, best leuk als je een SW fan bent :)

Anoniem: 26793

Op donderdag 28 februari 2002 15:58 schreef DaWout het volgende:
Create een volkje, nuke de anderen en klaar is kees, heb je niet lang voor nodig. Duurt geen 4000 jaar :)
nou, een potje Empire Earth tegen de comp dus wel he :+, op lan was ik met 1 partijtje tegen een vriend 10 (!!!) uur bezig, voordat ik een all-out offencive deed en ingemaakt werd :+
en een vriend van is al 9 uur bezig in een partijdje smirmish op Easy! :)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Empire Earth: prehistorie tot en met de nano age (2200) ofzo. 14 tijden in totaal volgens mij. alleen nadat je tanks en zo kan bouwen wordt het gauw saai. maar het is een zeer leuk multiplayer spel.
Pagina: 1