Ik lees Tweakersnet nu al jaren, opost her en der wat maak een geintje en voeg hopelijk soms wat toe.
Nu is niet iedereen een hardcore Nerd maar ieder doet zijn ding.
TOch sta ik helemaal te kijken van de Truttigheid, nee Onbezonnenheid van de doorsnee moderators hier.
Ongelofelijk van het type "heb geen talenten dus ik ga maar het onderwijs in"
Locken naar hun sullige goeddunken elke discussie in de veronderstelling dat ze sinterklaas zijn.
Wordt toch weer eens tijd dat men echt een beetje kritisch wordt:
ja "flame wars" kosten een hoop server ruimte en ergernis maar een beetje een betweterige discussie waar de digitale society het patent op heeft is echt geen flame war.
En een beetje "prozaisch" "taalgebruik" is eigen aan dezelfde community die daar ook zijn indentiteit en taal gebruik aan heeft ontleend.
Er posten hier toch heel wat zinnige mensen, maar keer op keer neem je waar dat er gewoon een stel "modderaars" iets te weinig eigen hobby's hebben.
Okay, ik klink niet helemaal vrij van ergernis maar g@ver##
het begint een beetje op een CDA congres te lijken.
De boel een beetje op schonen , wekelange discussies een keer beeindigen, persoonlijke onwelgevoegelijkheden en schofterig gedrag een beetj indammenklinkt okay.
Maar het is hier toch geen speelplaats voor voorzittertjes in SPE!
GROET lucifer
Nu is niet iedereen een hardcore Nerd maar ieder doet zijn ding.
TOch sta ik helemaal te kijken van de Truttigheid, nee Onbezonnenheid van de doorsnee moderators hier.
Ongelofelijk van het type "heb geen talenten dus ik ga maar het onderwijs in"
Locken naar hun sullige goeddunken elke discussie in de veronderstelling dat ze sinterklaas zijn.
Wordt toch weer eens tijd dat men echt een beetje kritisch wordt:
ja "flame wars" kosten een hoop server ruimte en ergernis maar een beetje een betweterige discussie waar de digitale society het patent op heeft is echt geen flame war.
En een beetje "prozaisch" "taalgebruik" is eigen aan dezelfde community die daar ook zijn indentiteit en taal gebruik aan heeft ontleend.
Er posten hier toch heel wat zinnige mensen, maar keer op keer neem je waar dat er gewoon een stel "modderaars" iets te weinig eigen hobby's hebben.
Okay, ik klink niet helemaal vrij van ergernis maar g@ver##
het begint een beetje op een CDA congres te lijken.
De boel een beetje op schonen , wekelange discussies een keer beeindigen, persoonlijke onwelgevoegelijkheden en schofterig gedrag een beetj indammenklinkt okay.
Maar het is hier toch geen speelplaats voor voorzittertjes in SPE!
GROET lucifer