Toon posts:

werkt deze onder win xp?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik moet een geluidskaart hebben die het onder win xp doet, ik ging kijke op marktplaats en ik vond er 1 dus ik belde en zij ik heb drivers voor win 2000 en later zei die ik heb ze ook voor win xp maar misschien lult hij en wil hij gewoon verkope, weten jullie misschien of de Cmedia, CMI8738
onder win xp draait? :?

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Win2k drivers werken ook in XP. Ja dus :P

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:27

rik

Nou net altijd hoor!

Getuige een Motorola modem dat ik hier heb liggen.

Verwijderd

Topicstarter
jah thnx want ik had een aztech pci288 en er waren geen xp drivers voor maar wel win 2k drivers en mooi dat ut nie werkte :(

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Kijk anders ff op www.ntcompatible.com

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Verwijderd

Er zijn zoveel win2K drivers die in XP niet thuis geven of brak werken.Ga daar dus nooit vanuit.

Verwijderd

Je moet effe kijken of je een nog onbekender merk kan vinden, dan weet je zeker dat het niet werkt. |:(

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb ook een geluidskaart van CMedia, en die doet het prima en anders hebben ze bij Windows-update wel een driver. En anders wel op de C-media site

Verwijderd

Topicstarter
oh relaxt wat is die site dan? :p

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 15:32 schreef pcking het volgende:
oh relaxt wat is die site dan? :p
Dit

Verwijderd

Waarom koop je niet gewoon een Creative kaartje? Zo duur zijn standaard geluidskaartjes niet meer en bij Creative kan je er zo goed als zeker van zijn dat het goed is en werkt. :?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op donderdag 28 februari 2002 15:15 schreef pcking het volgende:
jah thnx want ik had een aztech pci288 en er waren geen xp drivers voor maar wel win 2k drivers en mooi dat ut nie werkte :(
Daarvoor kun je de drivers gebruiken van de hoontech site voor NT. blijkt ook te werken met die aztech pci288
Pagina: 1