Nieuwe Members...

Pagina: 1
Acties:

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Hi all,

Ik zat net weer eens op het TA forum en wat mij opvalt is dat als je bij hen joined je een uitgebreid welkom krijgt en iedereen je feliciteerd met je koetjes etc.

Bij DPC is het "3 users joined". Verder niks, het stimuleert meer als je nieuwe members laat zien dat je blij met ze bent en ze wilt houden.

Mee eens????

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
het stimuleren va,n menmbers doe je beter door vriendelijke competiviteit onder elkaar IMO, zo zet je hen direkt ook nog eens aan om meer en meer en meer en .... te assimileren en eenmaal dat ze'n beetje verslaafd zijn gaan ze weer vriendjes en vriendinnetjes infecten en zo gaat DPC misschien binnen een half jaar AT inhalen

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
ja dat bedoel ik toch ook?! :)
we staan nu te passief tegenover nieuwe leden. Oke, we hebben veeeeel meer leden dan TA, maar zij hebben leden met vette bakken :)

Kan er geen grote reclamecampagne gestart worden ofzo?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
ja, maar jij hebt 't pcies voor een slijmactie.. ik voor een vriendelijk knokpartij'tje :)
om Volk en WU's te lokken moet er ietzs intressants aan zijn, en het enige intressante aan RC5 is natuurlijk de competiviteit.. dus promoot je dat
heeft je maatje een team? dan join je dat niet.. dan maak je je eige en ga je'm voorbijgaan :P