Merken voor HiFi set keuze

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Een tijdje geleden heb ik gepost dat mijn oude Nakamichi set aan vervanging toe is. Mijn Audiolab speakers zijn prima en blijven.

Ik was toen aan het kijken naar een Denon, NAD en Arcam. Na een luister sessie heb ik besloten door te sparen en voor een duurdere serie te gaan. Mijn Nakamichi set heeft nieuw fl. 7000,- gekost (ik heb hem 2ehands) en ik dacht dat de techniek vooruit was gegaan en dat ik nu goedkoper een vergelijkbare set kon krijgen. Dat is mij tegen gevallen.

Ik ben nu wat verder gaan kijken en ik heb weer wat nieuwe merken gezien. Aangezien ik niet zo veel HiFi-bladen lees (geen eigenlijk) ken ik de merken niet. Nu is aan jullie dus de vraag naar welke merken ik zoal moet kijken en wat hun 'algemene' eigenschappen zijn.

Merken die ik nu gezien heb zijn Audio Agile en Rega.

Verwijderd

Ik ga van stereo uit ?

Denon kan je wat mij betreft wel laten heeft naar mijn mening een gebrek aan detail in het lage en een overheersend mid.

Ik zou naar Rotel kijken Neutraal en robuust.
Harman/Kardon ook vrij neutraal alleen best wel punchy.

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 14:47 schreef Driez het volgende:
Ik ga van stereo uit ?
idd... Stereo. Surround is leuk voor in de slaapkamer met 5 Bose blikjes.

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Wat mag het kosten?

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 14:51 schreef mr_obb het volgende:

[..]

idd... Stereo. Surround is leuk voor in de slaapkamer met 5 Bose blikjes.
Ik wilde dr nog niet niks over zeggen :+

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 14:46 schreef Videopac2 het volgende:
Densen:

http://www.densen.dk
Multifoon in Rotterdam is een Densen Dealer, dan ga ik daar eens naar kijken :)

Verwijderd

Is dit misschien wat...

Hij bouwd om en heeft ook een eigen serie...

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 14:54 schreef hervaz het volgende:
Wat mag het kosten?
Ik denk nu aan een set van ongeveer EUR 3500,-

• hervaz
3500 voor een verterker?

Dan kan je wel erg goeie spullen kopen: ala marantz pm 14, accuphase 211 of een mooie voor/eind combo van quad,audio analogue,rotel etc etc....

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
LoL

met CD-speler en tuner.

• hervaz
Ik denk al....

Hmm marantz pm 17 met cd 6000 ose en marantz tuner moet ook lukken voor dat geld, een rotel 1060 met 1070 cd speler en 9xx serie tuner ook...gewoon in winkel in duiken en luisteren denk ik..

Verwijderd

Ik wil geen flame-war uitlokken, maar voor de gegeven budget en het feit dat je voor kwaliteit wilt gaan kies je definitief NIET voor Bose. Waar Bose in uitblinkt is hun marketing.
Lees de gemiddelde forum entries maar van mensen die voor geluids kwaliteit gaan.
En nog wat... die blikjes... hoe wil je daar goed het volledige spectrum in kwijt? Niet voor niets dat de betere boxen groter zijn.

Je moet jezelf trouwens duidelijk stellen of je voor een stereo systeem gaat of multi-channel. Waarom? Als je meeste toch gewoon CD's ed wilt luisteren, kan je beter investeren in een goede stereo, want al die leuke multi-channel spul doen het over het algemeeen minder in dood normale stereo vanwege die digitale poeha.

Oja, je kunt ook de Onkyo meenemen in je testen... goede prijs/kwaliteit verhoudingen.

Cheers,

EiSl

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 12:10

wielhelm

80/86 ST bladebladed

was hij van plan om bose te kopen dan?

ik zou eens naar onkyo luisteren.

hmm dat hebben we dan in ieder geval gemeen.

alleen jammer dat onkyo geen hi-end (integra) stereo apparatuur meer maakt.

Ik heb gelukkig nog 1 van de laatste.

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 16:48 schreef EiSl het volgende:
Ik wil geen flame-war uitlokken, maar voor de gegeven budget en het feit dat je voor kwaliteit wilt gaan kies je definitief NIET voor Bose. Waar Bose in uitblinkt is hun marketing.
Lees de gemiddelde forum entries maar van mensen die voor geluids kwaliteit gaan.
En nog wat... die blikjes... hoe wil je daar goed het volledige spectrum in kwijt? Niet voor niets dat de betere boxen groter zijn.

[..]

Oja, je kunt ook de Onkyo meenemen in je testen... goede prijs/kwaliteit verhoudingen.

Cheers,

EiSl
Je had blijkbaar nog niet goed gelezen... Ik wil inderdaad stereo.

Die opmerking over Bose was niet positief bedoeld, vandaar dat ik ook blikjes zei. Ik vind surround dus echt iets onzinnigs, dat misschien leuk is als je vaak films kijkt.

Ik zal Onkyo zeker meenemen in de test.

Verwijderd

Hi,

Nad : rustig (http://www.nadelectronics.com)
Linn : rustig en geraffineerd (http://www.linn.co.uk)
Arcam: dynamisch en gedetaileerd (http://www.arcam.co.uk)
Cyrus: helder en transperant (http://www.cyrus.co.uk)
Naim : veel dynamiek, excitement (http://www.naim-audio.com)
Rotel: power (http://www.rotel.com)

Musical Fidelity, Sudgen, Audio-Note, Creek, Roksan, Primare, Thule, Myryad om er maar een paar te nomen.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op donderdag 28 februari 2002 14:41 schreef mr_obb het volgende:
Een tijdje geleden heb ik gepost dat mijn oude Nakamichi set aan vervanging toe is. Mijn Audiolab speakers zijn prima en blijven.

Ik was toen aan het kijken naar een Denon, NAD en Arcam. Na een luister sessie heb ik besloten door te sparen en voor een duurdere serie te gaan. Mijn Nakamichi set heeft nieuw fl. 7000,- gekost (ik heb hem 2ehands) en ik dacht dat de techniek vooruit was gegaan en dat ik nu goedkoper een vergelijkbare set kon krijgen. Dat is mij tegen gevallen.

..

Merken die ik nu gezien heb zijn Audio Agile en Rega.
Nakamichi is nu een maal een legendarisch merk (de oude, niet de huidige). Ben wel benieuwd wat je tot nu toe vergeleken hebt (en wat dus kennelijk tegenviel)? En hoe beviel Rega (hoor je toch goede dingen over)?

Ik zelf zou in die prijsklasse (voor de versterker) gaan kijken naar T+A, AVM, Vincent, Electrocompaniet, Copland, Creek, Cyrus (ook voor de looks) etc. eigenlijk is er gewoon teveel om op te noemen. Dat Denson ziet er ook serieus uit.

Ik zou geen receiver kopen, maar een losse versterker (en een losse tuner als je radio belangrijk vindt).

Voor de CD is misschien een SACD speler een tip (ikzelf heb de Sony SACD555ES besteld voor 750 euro in Duistland, maar zit nog te wachten, zie oude post van mij). Mechanisch topkwaliteit (12 kilo), ook goed met normale CD en natuurlijk superieur met SACD (als dat doorbreekt tenminste). Is wel alleen stereo.

Een bezoekje aan de lente hifi show in Rotterdam is wellicht handig (om wat rond te neuzen en te orienteren)
http://www.dedoelenlentehifishow.nl/index.html

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 14:00 schreef duxtc het volgende:
Hi,

Nad : rustig (http://www.nadelectronics.com)
Linn : rustig en geraffineerd (http://www.linn.co.uk)
Arcam: dynamisch en gedetaileerd (http://www.arcam.co.uk)
Cyrus: helder en transperant (http://www.cyrus.co.uk)
Naim : veel dynamiek, excitement (http://www.naim-audio.com)
Rotel: power (http://www.rotel.com)

Musical Fidelity, Sudgen, Audio-Note, Creek, Roksan, Primare, Thule, Myryad om er maar een paar te nomen.
Bedankt :) Dit is een handig lijstje... even overschrijven een meenemen.

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 14:30 schreef Duck-Twacy het volgende:

Nakamichi is nu een maal een legendarisch merk (de oude, niet de huidige). Ben wel benieuwd wat je tot nu toe vergeleken hebt (en wat dus kennelijk tegenviel)? En hoe beviel Rega (hoor je toch goede dingen over)?
Ik had NAD, Denon en Arcam vergeleken.
Ik zelf zou in die prijsklasse (voor de versterker) gaan kijken naar T+A, AVM, Vincent, Electrocompaniet, Copland, Creek, Cyrus (ook voor de looks) etc. eigenlijk is er gewoon teveel om op te noemen. Dat Denson ziet er ook serieus uit.
Die gaan ook weer op mijn lijstje...
Ik zou geen receiver kopen, maar een losse versterker (en een losse tuner als je radio belangrijk vindt).
Was ik ook van plan :)
Voor de CD is misschien een SACD speler een tip (ikzelf heb de Sony SACD555ES besteld voor 750 euro in Duistland, maar zit nog te wachten, zie oude post van mij). Mechanisch topkwaliteit (12 kilo), ook goed met normale CD en natuurlijk superieur met SACD (als dat doorbreekt tenminste). Is wel alleen stereo.
Daar begin ik nog niet aan... Er is nog te weinig muziek te krijgen (ook in Duitsland). Veel van de muziek die ik luister is al moeilijk op CD te krijgen, laat staan op SACD :) Stereo is meer dan genoeg, ik heb maar 2 Audiolabs.
Een bezoekje aan de lente hifi show in Rotterdam is wellicht handig (om wat rond te neuzen en te orienteren)
http://www.dedoelenlentehifishow.nl/index.html
Ik ga kijken of ik tijd heb :)

Verwijderd

wat is er mis met je Nakamichi's?..dat je de cdspeler wil upgraden kan ik me voorstellen, maar je tuner en versterker zou ik gewoon houden...

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

probeer es harman kardon, die is echt van super goed kwaliteit. :9~

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Op vrijdag 01 maart 2002 15:00 schreef mr_obb het volgende:

[..]

Daar begin ik nog niet aan... Er is nog te weinig muziek te krijgen (ook in Duitsland). Veel van de muziek die ik luister is al moeilijk op CD te krijgen, laat staan op SACD :) Stereo is meer dan genoeg, ik heb maar 2 Audiolabs.
[..]
Je moet het natuurlijk zelf weten en ik heb het ook nog niet met eigen oren gehoord (beetje impulsieve internet aankoop), maar zeker voor iemand met jouw muzieksmaak zou ik toch eens ergens naar een demo gaan luisteren. De verschillen schijnen vrij spectaculair te zijn (zegt men).

Ikzelf heb die Sony gekocht omdat hij relatief goedkoop was (in Nederland betaal je 1000-1400 euro voor dit model) en ook als CD speler zeer goed zijn mannetje staat (maar dan wel sat prijzig is, vergelijkbaar met modellen van rond de 500 euro denk ik).

Het is wel vervelend dat er nog zo weinig te koop is (en wat er te koop is zo duur is :( )

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 21:56
Doe watje wilt, maar koop geen Carver, ook al kan je 'm voor 33% v/d nieuwprijs krijgen.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Op vrijdag 01 maart 2002 15:35 schreef Sjah het volgende:
Doe watje wilt, maar koop geen Carver, ook al kan je 'm voor 33% v/d nieuwprijs krijgen.
Carver is toch alleen een PA merk :?

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:21

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Die opmerking over Bose was niet positief bedoeld, vandaar dat ik ook blikjes zei. Ik vind surround dus echt iets onzinnigs, dat misschien leuk is als je vaak films kijkt.
Dan heb jij nog nooit een DVD van de eagles in surround DTS geluisterd, of Metallica op DVD, dit klinkt zoveel mooier dan gewoon stereo...
En een goede surround versterker speelt ook goed stereo af hoor...maar inderdaad niet met Bose speakers...
Accoustic Research...dat vind ik mooi.

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 15:05 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
wat is er mis met je Nakamichi's?..dat je de cdspeler wil upgraden kan ik me voorstellen, maar je tuner en versterker zou ik gewoon houden...
Mijn Receiver is niet goed meer, hij valt steeds van bijv. freq. 96.8 naar 96.0 en 96.0 is een rotzender... ;)

Het cassetedeck geeft tickjes tijdens het spelen. Schoonmaken helpt 5 minuten.

De CD-speler is een Sony uit het begin van het CD-speler tijdperk. Kast aanraken en hij springt over :(

Kortom: Tijd voor iets nieuws.

Die Nakamichi set is sowieso al ruim 20 jaar oud.

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Op vrijdag 01 maart 2002 15:37 schreef Jag het volgende:

[..]

Carver is toch alleen een PA merk :?
Een jaar of 20 geleden had Carver ook een eindversterker voor de thuismarkt, was een kubis vorm "the cube", een 2*200 watt versterker (veel voor die tijd).

Vond nog een plaatje op ebay
Afbeeldingslocatie: http://abacus.sj.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_345e5f92ec492b493c7be6175f/i-1_B.JPG

Afbeeldingslocatie: http://abacus.sj.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_345e5f92ec492b493c7be6175f/i-4_B.JPG

Hiermee is Bob Carver wereldberoemd geworden (in Hifi land)

Ik zag dat ze nu ook home cinema junk maken.

$225 op ebay

Verwijderd

een aanrader is een pioneer vsx-d510
komt heel dicht in de buurt van een nad en een marantz en onkio

ik heb ook een onkio staan

deze pioneer is dolby digital
maar in stereo mode is hij ook erg zuiver van geluid.

persoonlijk vond ik heb beter dan een maranz omdat hij erg direct van geluid is
de maranz is warm van geluid
en de nad is net asl yamaha erg direct

vond persoonlijk de pioneer er tussen in zitten .

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 21:56
Carver,tja is 3 jaar terug ofzo. Ik was in Den Haag bij Stuut & Bruun, en zag daar een Carver Integrated Amplifier staan, van 1700 voor 550 piek. Ik weet niet wat me bezield heeft om 'm te kopen. maar laten we 't maar houden op hebberigheid, en dat ik 550 niet zoveel vond.
Magoed, ik thuis aangesloten op een paar Xanadu's , en ik werd niet echt vrolijk, superstrak en voor mijn smaak veels te droog. Toen op een paar Engelse B&W's , en ook dat veranderde weinig.'t Leek wel of die Carver strak stond van de anabolen, als ik 't zo mag beschrijven.
Stuut nog gebeld, en die zeiden: tja 't is een versterker voor de Amerikaanse smaak, maar ik vraag me af of er een "Amerikaanse smaak "bestaat.
Komt bij dat Bob Carver Sonic Holography in zijn versterkers had, zeg maar een A3D variant voor de hi-fi set. Ik denk wel eens dat ik uit die tijd mijn afkeer voor die "multi-channel" heb, maargoed ook zonder Carver had ik er niet van gehouden denk ik.
Ik heb ook weleens mensen gesproken die ook slechte berichten over dit merk hadden gehoord.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Op vrijdag 01 maart 2002 23:08 schreef Duck-Twacy het volgende:

[..]

Een jaar of 20 geleden had Carver ook een eindversterker voor de thuismarkt, was een kubis vorm "the cube", een 2*200 watt versterker (veel voor die tijd).

Vond nog een plaatje op ebay
[afbeelding]

[afbeelding]

Hiermee is Bob Carver wereldberoemd geworden (in Hifi land)

Ik zag dat ze nu ook home cinema junk maken.

$225 op ebay
Grappig man, dat magnetic field power amplifier zetten ze nog steeds op hun versterkers. De musical Foxtrot die nu bij ons staat gebruikt ook Carver amps. Ze hebben wel coole power indicators erop zitten :P.
Op zaterdag 02 maart 2002 00:04 schreef Sjah het volgende:
Carver,tja is 3 jaar terug ofzo. Ik was in Den Haag bij Stuut & Bruun, en zag daar een Carver Integrated Amplifier staan, van 1700 voor 550 piek. Ik weet niet wat me bezield heeft om 'm te kopen. maar laten we 't maar houden op hebberigheid, en dat ik 550 niet zoveel vond.
Magoed, ik thuis aangesloten op een paar Xanadu's , en ik werd niet echt vrolijk, superstrak en voor mijn smaak veels te droog. Toen op een paar Engelse B&W's , en ook dat veranderde weinig.'t Leek wel of die Carver strak stond van de anabolen, als ik 't zo mag beschrijven.
Stuut nog gebeld, en die zeiden: tja 't is een versterker voor de Amerikaanse smaak, maar ik vraag me af of er een "Amerikaanse smaak "bestaat.
Komt bij dat Bob Carver Sonic Holography in zijn versterkers had, zeg maar een A3D variant voor de hi-fi set. Ik denk wel eens dat ik uit die tijd mijn afkeer voor die "multi-channel" heb, maargoed ook zonder Carver had ik er niet van gehouden denk ik.
Ik heb ook weleens mensen gesproken die ook slechte berichten over dit merk hadden gehoord.
En wat leren we daarvan? Nooit kopen zonder te luisteren :P ;).

Verwijderd

Carver maakt behalve vele maffe versterkers ook speakers...en de Sunfire subwoofers en versterkers......

http://www.sunfire.com/products/index.html

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
duck twacy is mij helaas al weer voor geweest >:)

Maarre: Je lijkt me wel een serieus muziekluisteraar. Kijk in plaats van een cdspeler eens naar een sacd speler.

Een kennis van me (linkje) heeft sinds een weekje de sony dvp-ns900v. Nou gaat die speler met een weekje wel een ingrijpende ombouwactie krijgen, maar zelfs in de huidige uitvoering klinkt de speler bijzonder goed. (en hij doet ook cd-r, dvd enzovoorts)

Ik ben helaas niet zo thuis in versterkers ed. Het enige wat ik weet is dat een goede versterker van 10 jaar oud eigenlijk niks onder doet voor de huidige generaties goede versterkers.
Persoonlijk lijken me de vincent versterker wel geschikte, maar dat baseer ik alleen op het uiterlijk ( :o ) en verhalen van anderen. Kweenie, op de een of andere manier boezemt dat merk me gewoon vertouwen in :P

Tuners kosten geen kont meer tegenwoordig en doen gewoon wat ze moeten doen: radio ontvangen. Lekker makkelijk, maar voor de geluidskwaliteit hoef je geen dure te halen. (Radio is nu eenmaal niet zo'n geweldig kwaliteitsmedium en de zenders die erop zitten doen hun best om de muziek zoveel mogelijk bij te regelen dat het nog enigszins klinkt op die keine rot-minisetjes).

my 2cts

• hervaz
Vincent kan je wel voor gaan, als ie niet klinkt kan je hem mooi als verwarming gebruiken :+

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Op maandag 04 maart 2002 14:04 schreef Lampje het volgende:
..
Persoonlijk lijken me de vincent versterker wel geschikte, maar dat baseer ik alleen op het uiterlijk ( :o ) en verhalen van anderen. Kweenie, op de een of andere manier boezemt dat merk me gewoon vertouwen in :P

Tuners kosten geen kont meer tegenwoordig en doen gewoon wat ze moeten doen: radio ontvangen. Lekker makkelijk, maar voor de geluidskwaliteit hoef je geen dure te halen. (Radio is nu eenmaal niet zo'n geweldig kwaliteitsmedium en de zenders die erop zitten doen hun best om de muziek zoveel mogelijk bij te regelen dat het nog enigszins klinkt op die keine rot-minisetjes).

..
Zag verleden week een setje Vincent mono eindblokken in de etalage liggen (bij Praalder in DH). Ik moet zeggen im-po-sant! Je hebt wel een hele diepe kast nodig (volgens mij waren ze dieper dan mijn 29" k.TV :) )
Accuphase is natuurlijk ook mooi (iets duurder, wel). Hun E212 is net verbeterd. Ik zie trouwens ook net op hifi.nl dat Densen ook een verbeterde B-100 MK5 heeft gelanceerd.

Er gaat volgens mij niet boven een mooie Onkyo tuner van 10 jaar geleden (Onkyo maakte toen echte topklasse tuners). Denk dat die kwaliteit tegenwoordig niet eens meer gemaakt wordt.
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/toddemslie/OnkyoT9090a.jpg
info http://www.geocities.com/toddemslie/teonkyo.htm

Denk dat je ze wel kunt vinden voor rond de 100 euro, maar je moet dan wel van radio houden :)
Op maandag 04 maart 2002 14:04 schreef Lampje het volgende:
Een kennis van me (linkje) heeft sinds een weekje de sony dvp-ns900v. Nou gaat die speler met een weekje wel een ingrijpende ombouwactie krijgen, maar zelfs in de huidige uitvoering klinkt de speler bijzonder goed. (en hij doet ook cd-r, dvd enzovoorts)
edit, (offtopic wel). Heeft ie m ook multichannel beluisterd? En hoe gaat ie m modden,met zo'n superklok oid (wellicht staat t op zijn site)??

2e edit. Jeminee wat heeft die goze veel spul staan. Geen foto van zijn koffietafel helaas :) Jennifer LowPass! rotflol

• Raymond
edit, (offtopic wel). Heeft ie m ook multichannel beluisterd? En hoe gaat ie m modden,met zo'n superklok oid (wellicht staat t op zijn site)??
Nog niet multichannel, daar heb je veel speakers bij nodig+veel versterking. Het staat trouwens wel in de planning dat dat er komt, heeft hij me verteld. Maar het moet iets "bijzonders" worden. Dat betekend A. Overkill. B. Dit jaar niet meer :P

Ik denk niet dat hij zo'n klokje erin gaat zetten. Het belang daarvan wordt schromelijk overschat (ik heb er zelf ook eentje :o, ding doet niks...)

Als je ff bij cdenhancer 2 en 3 kijkt, krijg je een aardige indruk wat deze speler te wachten staat. (een über-mod voor de stereo uitgangen en 4 kleine el-cheapo trapjes voor de multichannel uitgangen)

En ja, die kerel heeft achterlijk veel troep. En hij doet ook niks anders dan zijn collectie onderdelen uitbreiden...

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Op maandag 04 maart 2002 16:29 schreef Lampje het volgende:

[..]

Als je ff bij cdenhancer 2 en 3 kijkt, krijg je een aardige indruk wat deze speler te wachten staat. (een über-mod voor de stereo uitgangen en 4 kleine el-cheapo trapjes voor de multichannel uitgangen)

En ja, die kerel heeft achterlijk veel troep. En hij doet ook niks anders dan zijn collectie onderdelen uitbreiden...
Je kunt ook overdrijven vind ik

Afbeeldingslocatie: http://www.ultranalog.com/cdenhancer/cdenhancer3/on_rack.jpg

Hij is iig niet bang om het mes in zijn spullen te zetten :)

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:58
Op maandag 04 maart 2002 16:45 schreef Duck-Twacy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Woei! Da's grappig!
Ik zou me d'r liever niet aan wagen.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:35

FFF

VINCENT

echt een top merk, is gewoon door goedkope handjes gemaakt, dus veel kwaliteit voor weinig geld.

• Raymond
Op maandag 04 maart 2002 16:45 schreef Duck-Twacy het volgende:

[..]

[afbeelding]

als het stuk gaat kan je altijd nog nieuwe kopen :D

Maar goed, die speler is niet van hem, die heeft hij omgebouwd voor iemand anders. (dat doet hij wel vaker en daar verdient'ie ook best wat geld mee)

Maar de eigenaar van deze speler ruikt blijkbaar geld :)

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Op maandag 04 maart 2002 17:26 schreef Lampje het volgende:

[..]

Maar goed, die speler is niet van hem, die heeft hij omgebouwd voor iemand anders. (dat doet hij wel vaker en daar verdient'ie ook best wat geld mee)

Maar de eigenaar van deze speler ruikt blijkbaar geld :)
lol, is dat niet het uitbuiten van de werkende klasse ;)

Verwijderd

Waarom moet he zo beste van het beste koop gewoon een sony surround setje en je bespaart een hoop.

• Raymond
Op maandag 04 maart 2002 21:15 schreef Mr_morpheus het volgende:
Waarom moet he zo beste van het beste koop gewoon een sony surround setje en je bespaart een hoop.
Omdat sommige mensen niet alleen genieten van de muziek zelf, maar ook van de manier waarop het gereproduceerd wordt

• hervaz
Op maandag 04 maart 2002 21:15 schreef Mr_morpheus het volgende:
Tja een lada rijdt ook wel en je kan ook elke dag droog brood vreten.....hobby heet zoiets... :P

Verwijderd

T+A M800:

Afbeeldingslocatie: http://www.taelektroakustik.de/images/m_system/m_anlage.gif

:9~

Cyrus 7 serie:

Afbeeldingslocatie: http://www.cyrus.co.uk/images/cd7.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.cyrus.co.uk/Cyrus_7.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.cyrus.co.uk/FM7_5.gif

:9~
Pagina: 1