Eternal Darkness

Pagina: 1
Acties:

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/contents/gamepage/gamecontent/images/e/eternaldarknessnew_ngc_ss3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/contents/gamepage/gamecontent/images/e/eternaldarknessnew_ngc_ss1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/contents/gamepage/gamecontent/images/e/eternaldarknessnew_ngc_ss4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/contents/gamepage/gamecontent/images/e/eternal_gnc_ss09_aug.jpg

Hoe denken jullie over dit GameCube spel? Het is al maanden in ontwikkeling, en hoofd-development Denis Dyack stelt ons al maanden gerust dat de game echt iets heel bijzonders wordt. Je kan helemaal insane worden, en als je bepaalde screenshots bekijkt, zal je wellicht zien, aan bepaalde expressies, dat deze belofte waarheid zal worden!
Brengt ons bij de graphics. De characters zijn zo enorm expressief, en de omgevingen zo sfeervol en mooi, nog nooit vertoond in een videogame.
Ik kijk met bijzonder veel spanning uit naar Eternal Darkness!

Verwijderd

ligt het aan mij of zijn de planten op het plafond gewoon 2d sprites ???

en beetje veel gebruik gemaakt van blurr textures en fog

maar verder ziet het er vel goed uit
ook gameplay telt natuurlijk

• ilyc
Hmmmm...Spielerij lijkt alleen nog maar aandacht te hebben voor Quake, Unreal en Renegade...Okee...my job is done ;(

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:12

WoutF

Hoofdredacteur
Op donderdag 28 februari 2002 16:28 schreef ilyc het volgende:
Hmmmm...Spielerij lijkt alleen nog maar aandacht te hebben voor Quake, Unreal en Renegade...Okee...my job is done ;(
Jammergenoeg wel :{
Maar Eternal Darkness komt zeker in mijn kubus zodra ik er eentje gekocht heb. Moet zeggen dat ik in het begin toen de eerste beelden vrijgegeven werden er niet zo enthousiast over was. Maar toen de eerste filmpjes te downloaden waren wist ik het, deze game wordt vet :)

Verwijderd

ilyc: de meeste topics gaan over RPGs ;)

Ik vind de screenshots mooi gedaan alleen zal ik nooit een console kopen :P

• ilyc
Op donderdag 28 februari 2002 16:38 schreef Wout het volgende:

[..]

Jammergenoeg wel :{
Maar Eternal Darkness komt zeker in mijn kubus zodra ik er eentje gekocht heb. Moet zeggen dat ik in het begin toen de eerste beelden vrijgegeven werden er niet zo enthousiast over was. Maar toen de eerste filmpjes te downloaden waren wist ik het, deze game wordt vet :)
Wat ben je van plan bij launch te kopen?

Verwijderd

Ik kijk zeker naar dit spel uit maar ik geloof die PR crap van Denis Dyack dus echt niet. Het spel is veels te ambitieus maar we zien er niks van.

Het spel is inmiddels al zo'n 5 jaar in ontwikkeling (oorspronkelijk een N64 game) en gaat voor de 4de keer op E3 verschijnen (!).

Het zal mij benieuwen... Mijn verwachtingen zijn niet al te hoog voor dit spel.

Eternal Darkness Teaser

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Mijn verwachtingen zijn ook niet zo hoog inderdaad. We zien wel wat het wordt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• ilyc
Het feit dat het al 5 jaar in ontwikkeling is, stemt mij best wel tevredem eigenlijk. Zeker nu ik weet dat de graphics mooi zijn.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik verwacht er maar niet te veel van net zoals de heren boven mij, want volgens mij kan het behoorlijk gaan tegenvallen. Zal hem zeker checken als ik een GC heb, dat wel.

Tziet er wel goed uit, ondanks de 2d-sprite-planten LOL :+

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Zeg D3, hoe kom jij altijd aan die gifs van SNES spellen eigenlijk? Sorry voor de offtopic.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op donderdag 28 februari 2002 23:43 schreef GolbeZeromus het volgende:
Zeg D3, hoe kom jij altijd aan die gifs van SNES spellen eigenlijk? Sorry voor de offtopic.
Deze van Starwing en de vorige van SMK heb ik zelf gemaakt, dmv emulator en dan opnemen met Hypercam.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Pagina: 1