Toon posts:

Apparaatbeheer problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog 3 apparaten die met een uitroepteken staan vermeld en het lukt mij niet om die weg te krijgen.
-Netwerk Controller
-PCI Simple Communication controller
-USB-host to host bridge

Draai windows Xp net geinstalleerd. Amd 1400.
Op 1 van die kaarten waarschijnelijk de netwerk controller staat:
S/N PCI103015; Umex UT28624; CE 0197X

Op de andere staat:
HLF-VMPEU560-S; Serial no. 40787226; Conexant Rs56pci; R6793-12

Zou iemand mij kunnen helpen. Zitten trouwens ook 2 van die add-on kaarten waar usb2 op zitten. Is waarschijnelijk meegelever met de k7t266 pro.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
USB host2host bridge = chipset drivers installeren

die conexant == pci simple communications controller == modem, en die andere is idd je netwerkkaart.

edit: typos

Verwijderd

Topicstarter
Die usb-host to host bridge is al klaar drivers verwijdert en opnieuw laten detecteren en klaar :? nu wel in eens.

Die modem zegt hij nou dat ik de Win2k cd er in moet stoppen. Tornado vfm560_prs moet hij hebben. Dus hier moet ik dan die driver nog zien te vinden van xp als die er uberhaupt is.

Die netwerkkaart ga ik ook zo proberen.

Dus als je die driver toevallig hebt graag :)

edit: Driver gevonden van modem op www.tornado.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hmm heb een probleempje :?
Heb bij tornado de modem en netwerkaart controller gedownload voor xp maar bij de modem vraagt hij of ik de windows 2000 cd er in wil stoppen en bij de netwerkkaart vraagt hij om een bestand wat op de orginele cd staat onder windows 95 :?

Iemand suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het niet snel kicken.
Maar heb ff de hulp nodig van jullie

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 15:54 schreef Iznogoud het volgende:
Hmm heb een probleempje :?
Heb bij tornado de modem en netwerkaart controller gedownload voor xp maar bij de modem vraagt hij of ik de windows 2000 cd er in wil stoppen en bij de netwerkkaart vraagt hij om een bestand wat op de orginele cd staat onder windows 95 :?

Iemand suggesties?
dan heb je miss de win95 drivers...dat lijkt me teminste

owja..
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif
Pagina: 1