* KeX is momenteel in die draad aan het snuffelen, maar de draad is nog zo vers dat ik de reacties nog zo veel mogelijk met rust laat.
* KeX komt pas op zijn vroegst na een uur of vier/vijf in draden om te modden
/edit: een troll is het uiteraard zeker niet
/edit2 geldt als in pingping met dt?
Gepost door Kaap Donderdag 28 Februari 2002 - 13:00 Score: 1 (Interessant)
Jah maar ik verwacht dat de Hammers niet goedkoop zullen zijn. Ik denk dat de prijs vergeleken met de XP omhoog zal gaan.
AMD kan niet altijd goedkoper als Intel blijven, en zeker met de Hammer dat een duur productieproces. Dat geldt moeten ze ook terug verdienen maar ze willen ook wel es winst gaan maken.
Zeker aangezien Intel dus in 2003 naar 0.09 micron zal gaan, AMD gaat dus straks ook naar 0.09 micron en die overstap zit heel dicht op de overstap naar 0.13.
Tja, als AMD dat niet doet dan hebben we volgend jaar een AMD hammer op 2GHz (2500+) en zit Intel eind 2003 mischien al op 5GHz.
Intel loopt uit, en als AMD ze niet volgt, dan kan AMD's marktaandeel wel weer gaan zakken. Gaan ze wel mee, dan gaan ze maybe financieel kapot.
Denk eraan, AMD's presteren vaak gelijk/beter aan P4's maar kleine kans dat dat voor altijd zo zal blijven. Intel doet goede zaken op het moment.
Beoordelingen: +1, -1: Troll, +1: Interessant, Totaal: 1 / 3x
Die alinea met de dt fout erin slaat trouwens als een k#t op dirk. Tis geen troll maar je loopt wel duidelijk veel tekst te genereren om maar een lange reactie te maken zodat mensen mogelijk op kwantiteit ipv kwaliteit gaan modden. no offence.