Goede Koop?

Pagina: 1
Acties:

• FrostBurn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 23:07
ik kan via internet een een nieuw moederbord kopen deze heeft alles onboarden en moet 68euro kosten , ik ga hem gebruiken met een celeron 466.
ik wou ff weten wat jullie van het moederbord vinden en of het het geld waard is, ik wil namelijk geen miskoop maken:+
hier is het linkie http://www.pcchips.com.tw/M741LMRT.html

Verwijderd

ja hoor, is imo en leuk budget bordje.

• FrostBurn
wow dat is snel :+

Verwijderd

Leuk alternatief voor al die kleine all-in-one bordjes
en lekker goedkoop natuurlijk !! van de performence hoef je volgens mij niet echt veel te verw88 maar dat had je volgens mij zelf ook al in de gate :)

Verwijderd

he waar kan ik die kopen

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Als ik het goed begrijp heeft dat bordje een BXcel chipset. Daar heb ik minder goede dingen over gehoord (langzaam).

Verwijderd

Boeien nu kan ik mijn zut die ik nog heb liggen op een moederplankje bouwen. Een procesoor, Videoplank , zipdisk

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Mjah, 't is een redelijk budget bordje inderdaad.. Ook al vrij oud overigens..
Volgens mij een beetje dezelfde categorie als de M726 die ik 3-4 jaar geleden ooit heb gekocht..
't werkt wel aardig, maar je moet er geen wonderen van verwachten..
(eigenlijk zou je misschien beter een 2e hands BX bord op de kop kunnen tikken.. Daar heb je misschien net iets meer aan, en ik denk dat je voor hetzelfde geld, of nog minder klaar kunt zijn!)

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Ik heb absoluut geen goede ervaringen met pc-chips mobo's, Bij al m'n pc chips mobo's kraakte het geluid, zowel bij onboard als bij een SB PCI-128. Ook kon je 'horen' aan het geluid wat het moederbord aan het doen was aan de hand van verschillende soorten ruis.
De snelheid bij die 3 mobo's die ik heb gehad was ver te zoeken. Toen ik alleen m'n pc-chips mobo verving door een Asus P3V4X en de rest van het systeem precies het zelfde liet, ging m'n performance in games opeens 2x zo snel!
Ook was bij m'n 2e pc-chips mobo een voetje van een ic doorgebrand, waardoor het mobo alleen werkte als je daar druk op uitoefende. Het was dus een fabrieksnieuw mobo. Erg slechte kwaliteit dus...
Ik zou dus nooit meer een pc-chips mobo kopen...

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Op donderdag 28 februari 2002 14:16 schreef FrostBurn het volgende:
ik kan via internet een een nieuw moederbord kopen deze heeft alles onboarden en moet 68euro kosten , ik ga hem gebruiken met een celeron 466.
ik wou ff weten wat jullie van het moederbord vinden en of het het geld waard is, ik wil namelijk geen miskoop maken:+
hier is het linkie http://www.pcchips.com.tw/M741LMRT.html
Ik heb een andere type van PCChips, leuk voor tweede pc, maar ga niet uit van performance. Daar is het een TE budget merk voor. Het draait bij mij prima. (die ik heb kan een Pentium III 1GHz én een 366MHz celeron op, aardig veelzijdig voor 100 EURO waar modem, usb, sound, netwerk en video, TNT2, on board zit)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• FrostBurn
Dan gaat ik maar op zoek naar een goedkoop BX bordje heeft iemand er nog 1 liggen? :P

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op donderdag 28 februari 2002 14:45 schreef c70070540 het volgende:

[..]

Ik heb een andere type van PCChips, leuk voor tweede pc, maar ga niet uit van performance. Daar is het een TE budget merk voor. Het draait bij mij prima. (die ik heb kan een Pentium III 1GHz én een 366MHz celeron op, aardig veelzijdig voor 100 EURO waar modem, usb, sound, netwerk en video, TNT2, on board zit)
als Dual ?? hoe gaat het dan in zn werk met deze mobo

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Op donderdag 28 februari 2002 14:51 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

als Dual ?? hoe gaat het dan in zn werk met deze mobo
Lezen is ook een optie... :) Je kan het inderdaad op twee manieren lezen |:( . Of dus in plaats van én!
Het is type : http://www.pcchips.com.tw/M754LMRT+.html

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Pagina: 1