Player kick vote voor MOHAA ?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Weet iemand of er een manier is om iemand uit een game te voten wanneer deze bijvoorbeeld alleen maar zit te teamkillen ?

Ik wordt er zo ziek van, ik zat net MOHAA te spelen met 32 man op een server, level Omaha Beach. Ik speelde bij de Allies, en daar zat ook zo'n ventje bij genaamd "eind deutsche spion". Je raad het al, die stond uiteindelijk op -31 omdat hij alleen maar teammates afknalde.

Wat is daar nou zo leuk aan ? De lol van 15 anderen verknallen ?

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 14:16 schreef CyberTijn_ het volgende:
Weet iemand of er een manier is om iemand uit een game te voten wanneer deze bijvoorbeeld alleen maar zit te teamkillen ?

Ik wordt er zo ziek van, ik zat net MOHAA te spelen met 32 man op een server, level Omaha Beach. Ik speelde bij de Allies, en daar zat ook zo'n ventje bij genaamd "eind deutsche spion". Je raad het al, die stond uiteindelijk op -31 omdat hij alleen maar teammates afknalde.

Wat is daar nou zo leuk aan ? De lol van 15 anderen verknallen ?
heej ! ik zat net ook in die game , kheb geen last van hem gehad , maar dat zal wel komen omdat ik niet naar de scores keek , m`n naam was btw [BBE]DazZta ;)

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-01 11:31
Gister ook enorm last van 1 gast. Zat ook continu irritante berichten te tiepen in de spectator chat... Echter niemand die wist hoe die gast weg te schoppen

Verwijderd

Reden: Zie het grote Mohaa verzameltopic ;)

Dit topic is gesloten.