Wanneer ik vanuit de explorer een excel file open, dan krijg ik de volgende foutmelding:
Als ik hetzelfde document open vanuit excel zelf, dan krijg ik geen foutmelding.
Bij M$ geven ze als oplossing, het upgraden van de internetexplorer. Dit hebben we reeds gedaan, maar eigenlijk gaat dit om de foutmelding als je deze krijgt vanuit de internet explorer (waat niet baat, wat niet schaad)
Hierna kan ik het bestand wel bewerken en opslaan onder dezelfde naam.Een document met de naam excelbestand.xls is reeds geopend. U kunt geen twee documenten openen met dezelfde naam, ook al bevinden de documenten zich in verschillende mappen.
Als u het tweede document wilt openen, sluit u het document dat momenteel geopend is of wijzigt u de naam van een van de documenten.
Als ik hetzelfde document open vanuit excel zelf, dan krijg ik geen foutmelding.
Bij M$ geven ze als oplossing, het upgraden van de internetexplorer. Dit hebben we reeds gedaan, maar eigenlijk gaat dit om de foutmelding als je deze krijgt vanuit de internet explorer (waat niet baat, wat niet schaad)
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.