Toon posts:

Sommige sites niet te bereiken of traag

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een probleem met verschillende sites:

bijvoorbeeld www.spelpunt.nl of www.formule1.nl werken niet...

Ik draai XP + Internet Explorer 6 en de sites werken gewoon niet, ook met netscape kan ik ze niet bereiken...sites als www.startpagina.nl en www.hotmail.com werken weer gewoon wel!

what's going on? :'(

alvast bedankt

Verwijderd

firewall uitzetten van xp

Verwijderd

Topicstarter
staat al uit....nog andere suggesties?

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op donderdag 28 februari 2002 14:09 schreef moneymaker het volgende:
Hey,

Ik heb een probleem met verschillende sites:

bijvoorbeeld www.spelpunt.nl of www.formule1.nl werken niet...
Hoe "werken niet"? Krijg je helemaal niets te zien of een error? Geeft IE in de statusbalk niets aan?

Verwijderd

Misschien is je verbinding gewoon te traag, ja weet ik veel je zegt alleen dat ze traag zijn dus dat is een logische verklaring :).

• SiHiDa
Op donderdag 28 februari 2002 17:58 schreef Aeacos het volgende:
Misschien is je verbinding gewoon te traag, ja weet ik veel je zegt alleen dat ze traag zijn dus dat is een logische verklaring :).
Mmm, hij zegt dat ze het helemaal niet doen (wat dat dan ook is, zie mijn vorige post in deze thread), niet dat het heel traag gaat.

Verwijderd

Topicstarter
je krijgt inderdaad helemaal niets, je ziet wel de statusbalk heel langzaam vooruit gaan maar verder geen resultaat. En ik denk dat het toch wel snel moet kunnen met kabel, de rest van de sites laden snel.

• SiHiDa
Op donderdag 28 februari 2002 18:06 schreef moneymaker het volgende:
je krijgt inderdaad helemaal niets, je ziet wel de statusbalk heel langzaam vooruit gaan maar verder geen resultaat. En ik denk dat het toch wel snel moet kunnen met kabel, de rest van de sites laden snel.
Heb je het ook al met Opera geprobeerd? Je kunt ook IE 6 even opnieuw installeren of de temporary internet files en de geschiedenis leeggooien.

Verwijderd

Topicstarter
Cookies, temp internet files verwijderd, geschiedenis gewist >> werkt niet. Opera, werkt niet. Ik snap er niks meer van :'(

nog ff en we gaan over op het woord format.

(IE 6 verwijderen en opnieuw installeren heb ik al gedaan en werkt dus ook niet)

iemand nog een strohalm waar ik me aan kan vastgrijpen?

Verwijderd

Topicstarter
haha zelfs met een format en nieuwe XP werkt het niet...

zal het probleem misschien niet bij mij liggen?

nouja ik geef het op.

thnx anyway

Verwijderd

brobeer gewoon ff wat te spelen met de opties van je netwerk instellingen, wellicht dat je daar al heel wat mee kan bereiken

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:12
Spelpunt.nl gaat gewoon via de ams-ix. De time to live kan het probleem dus niet zijn. Doe ns een tracert, misschien is er ergens een probleempje bij de routers van je provider.

Verwijderd

Topicstarter
ehm, een tracert? wat is dat? (ben niet zon kenner)

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:19
Op zaterdag 02 maart 2002 11:35 schreef moneymaker het volgende:
ehm, een tracert? wat is dat? (ben niet zon kenner)
KLIK, Google roeleert ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb een tracert gedaan met visualroute, alles gaat gewoon snel en hij geeft geen fouten als ik www.spelpunt.nl bijvoorbeeld test, krijg gewoon netjes stap voor stap in beeld....

ik weet het niet meer :'(

• Klovan
ik denk dat het dan ergens bij je provider ligt, leg aan hun het probleem is voor ;)

Verwijderd

Bestaan die sites wel? Ik krijg telkens de bekende foutmelding...misschien gewoon geen goed adres?

• Klovan
Op zondag 03 maart 2002 22:37 schreef heidekneus het volgende:
Bestaan die sites wel? Ik krijg telkens de bekende foutmelding...misschien gewoon geen goed adres?
kijk HIER en HIER maar, dus ze werken wel gewoon ;)

Verwijderd

Topicstarter
heb ze gemaild, ze waren op de hoogte van het probleem en er word al aan gewerkt, hopen dat ze het snel voor elkaar hebben.

bedankt allemaal
Pagina: 1