Darkspace

Pagina: 1
Acties:

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik zat net de PC gameplay te lezen van feb, en zag daarin een soort van preview staan van de MMOCS Darkspace.
Is dus een combat shooter en kost $9.99 per maand, spel zelf is gratis te downen bij darkspace.net (35meg).
Je kan daarmee een beperkte versie gratis spelen, dus ik d8 UTFS ff op GoT, zal vast wel een topic over zijn :)
Niet dus >:)

Dus.. zijn er ook GoT-ers die dit spelen? Want het lijkt mij zwaar gaaf :9 (en duur ;( )

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:25
uuh Die site doe het nie echt http://www.darkspace.net moe het toch zijn?

Verwijderd

Ik ken het niet. Maar mijn idee is: online moet gratis zijn. Indien betaald wil ik een Lagvrije server. Betalen? dan wil ik het thuis kunnen spelen.

• DoDo
Op donderdag 28 februari 2002 16:45 schreef ItSnows het volgende:
Ik ken het niet. Maar mijn idee is: online moet gratis zijn. Indien betaald wil ik een Lagvrije server. Betalen? dan wil ik het thuis kunnen spelen.
Daar hebbie gelijk in en als ik betaal moet het ook nog een echt goed spel zijn.De site doet het al weer

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 16:45 schreef ItSnows het volgende:
psies en geen lags en minder bugs etc....

• DoDo
'k vind de screenies er nie ech tof uitzien.Volgens mij is het een soort vliegspel waar je een beetje moet schieten :?

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 20:38
Ik heb dit gespeelt toe ie nog in beta was. Is wel gaaf om te spelen de graphics zijn niet top of the hill. maar de gameplay is wel cool. Maar om er nou voor te gaan betalen nee.

Doel van het spel is je speelt op een map in een zonnestelsel twee geloof ik de voledige versie 3 teams (vershilt per map) Doel is om de zogenaamde "flag planets" te veroveren op de tegenstander. Dit kan je doen door troopen op de planeet te droppen van je tegenstander. Echter deze kan zijn planeten weer beveiligen met zijn eigen troopen en afweer geschut. Elke planeet produceert grondstoffen (afhankelijk van de planeet en wat jouw team erop gebouwd heeft)de hoeveelheid grondstoffen bepaalt wat voor scheepen jouw team kan "bouwen".

Je kan kiezen uit verschillende rollen "Troop transport, Repair ship, Destoyer,scout,engineer etc...

Je moet dus echt samen werken wil je het kunnen winnen. De "rank" die je heb bepaalt welke schepen jij kan besturen. En je rank is weer afhankelijk van de prestige die je gekregen hebt. Prestige krijg je door scheepen op te blazen, dingen te bouwen, scheepen te repareren etc..

Zo kan ik nog wel even doorgaan..

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De ontwikkeling van zo'n spel blijft continue doorgaan, dus steeds bugfixes en nieuwe wapens enz :7

Ik heb net de demo gespeeld en ik vindt het wel aardig maar niet echt super :P

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 14:28
Ik heb ff gekeken op de site.....
De graphics zijn niet je van het... en om er nu voor te gaan betalen, nou nee.....
Voor de rest zou ik de demo best willen downloaden, als ik geen analoge modem had :Y)

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Wacht gewoon op Dark Sector, van Digital Extremes

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 14:28
Op zondag 03 maart 2002 11:33 schreef Megistos het volgende:
Wacht gewoon op Dark Sector, van Digital Extremes
Is dit dezelfde genre of net weer anders ?
Ik zou nl. zo'n "Space colonization" en "CIV III" in 1 spel wel willen.... :9~

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Dark Sector is eigenlijk een kruising tussen een FPS/vliegspel en een MMORPG.
Pagina: 1