Ik ben voor school bezig met het maken van een dynamisch interactief multimediaal programma, bek vol met woorden voor een director filmpje gekoppeld aan een Access database. Nu ben ik lekker aan het kloten met een isometrische engine en dat lukt me allemaal wel maar nu wil ik een pixel figuurtje laten lopen, weet iemand waar ik tutorials hierover kan vinden. Het mooiste is zoals ze bewegen in Habbo Hotel
niemand een idee? heb al even verder gezocht en ben erachter dat je een bones model zo kan importeren en bewegingen kan laten uitvoeren, iemand hier ervaring mee??
Met Shockwave3D kun je idd uit 3DSMax geexporteerde boned models importeren, maar die kun je niet zomaar even over een isometrische dus met 2D graphics) stage heen gooien. Ik zou gewoon in een 3D pakket animatieloopjes isometrisch renderen naar losse images, en die als interactieve image sequence animeren adv de verplaatsing van het poppetje. Dan lijkt het wel verstandig om het aantal looprichtingen te beperken tot 4 , of desnoods 8.Op vrijdag 01 maart 2002 11:08 schreef Blue het volgende:
niemand een idee? heb al even verder gezocht en ben erachter dat je een bones model zo kan importeren en bewegingen kan laten uitvoeren, iemand hier ervaring mee??