Ik heb dit gisteren in elkaar geschroefd en daarna zat ik met het probleem dat ik geen p4 atx voeding had. Heb ik zojuist gekocht maar dat het een verbetering is kan ik niet zeggen. Als ik hem aanzet begint de voeding. Hij begint te rammelen...volgens mij geheugen tellen.....daarna doet hij niks meer...krijg niks op beeld....alles blijft wel draaien maar wat doe ik verkeerd?
Kijk ook ff of die jumper wel geplaatst is op je bord. Ongeveer onder het AGP slot zit een jumper waarmee je 100/133 kunt instellen. Voor 100MHz FSB moet deze geplaatst zijn. Duron 1200 wil waarschijnlijk NIET met 133MHz werken.
heb de d-leds niet aangesloten omdat ik er niets voor heb om ze aan te sluiten. Evengoed bedankt....
heb al beide geprobeerd qua snelheid maar hij wil het allebei niet. Heb net de winkel opgebeld waar ik het mobo heb besteld en die zouden het uitzoeken.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik wordt er langzamerhand ziek van. Overal hoor je...je koopt gewoon de onderdelen en plug and play. Bijna elk onderdeel wat ik gekocht heb voor mijn pc en er zelf heb ingezet ligt weer te kloten. Het zal wel aan mij liggen.....
Het begon al bij mijn oude 386 en het inzetten van een soundblaster 16....heel flitsend in die tijd....
heb al beide geprobeerd qua snelheid maar hij wil het allebei niet. Heb net de winkel opgebeld waar ik het mobo heb besteld en die zouden het uitzoeken.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik wordt er langzamerhand ziek van. Overal hoor je...je koopt gewoon de onderdelen en plug and play. Bijna elk onderdeel wat ik gekocht heb voor mijn pc en er zelf heb ingezet ligt weer te kloten. Het zal wel aan mij liggen.....
Het begon al bij mijn oude 386 en het inzetten van een soundblaster 16....heel flitsend in die tijd....
d-leds zitten altijd op zo'n msi bord, ergens bij je parallelle poort. die hoef je niet aan te sluiten.
dat zou ik niet zo snel zeggen. als je geheugen en videokaart er goed inzitten, en er komt geen rook van je cpu af, kan je weinig fout gedaan hebben.Het zal wel aan mij liggen.....
die d-leds zitten er niet....er zitten wel een aantal jumpers waarop je 4 leds kunt aansluiten waaraan je dan kunt zien wat er fout is....Op donderdag 28 februari 2002 14:14 schreef smvs het volgende:
d-leds zitten altijd op zo'n msi bord, ergens bij je parallelle poort. die hoef je niet aan te sluiten.
[..]
dat zou ik niet zo snel zeggen. als je geheugen en videokaart er goed inzitten, en er komt geen rook van je cpu af, kan je weinig fout gedaan hebben.
er komt geen rook van de processor dus dat zal wel goed zitten....in ieder geval bedankt voor je opbeurende woorden....
En dat zegt iemand die zelf ook een mobo heeft met een USB bracket met 4 rode of groene lampjes erop?Op vrijdag 01 maart 2002 08:56 schreef nielsvdp het volgende:
binnin in je kast, op je moederbord heb je die Dleds zitten...
Weet je zeker dat de processor niet stuk is? Ik had dit probleem ook ooit, en toen bleek mijn splinternieuwe Duron 800 een kapotte splinternieuwe Duron 800 te zjn.
Signature
Verwijderd
1 groen en 3 rood, is dat nog te redden.?
denk zelf aan een kapotte video kaart, want geen beeld zlefs floppy wil niet.
Op de Duron 1000 staat zware koeler
denk zelf aan een kapotte video kaart, want geen beeld zlefs floppy wil niet.
Op de Duron 1000 staat zware koeler
Pagina: 1