Verwijderd

Topicstarter
als ik mijn pc nu opstart geeft ie erst een foutmeliding over mijn register, zoiets als: kan het register niet openen(ofzo, tenminste, hij geeft gewoon een foutmelding over het register), en dan zegt ie: druk op ok om de pc opnieuw op te starten. dan fixt ie et weer, maar dit vind ik wle irritant. hoe zal het komen dat hij deze foutmelding geeft :r?

Verwijderd

Probeer eens een setup te doen van windows. Waarschijnlik heb je per ongeluk iets uit je register verwijderd. (met bvb. een anti-spyware programma) Maak daarna eens een backup van je register.

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:36
Probeer anders het register terug te zetten.

Opstarten in MS-Dos en dan ff scanreg /restore.

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-09 12:24
Heb ik ook met Win98, maar alleen als ik te ver overklok, of als ik brak geheugen in mijn PC heb.. Misschien dat je het daar ook in kunt zoeken?

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 17:51

AleXtc

Wannabe Pirat

Ten eerste; search heeft hiervoor al een paar topics.

Ten tweede; Zeker overgeklokt??? :)

Doe 'm maar es een paar megahertzjes terug, doet wonderen

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

ja zeer overklokt.. nou ik heb hetzelfde gehad op me 98se bak en die was niet overklokt, beter gezegd die kast heb ik nog nooit open gehad.. het heeft er bij mij ook een tijdje ingezeten, soms deed ie het wel, soms niet maare advies: wacht gewoon lekker af tis nu lastig maar installeer maar es wat helpt misschien wel, ik heb toen ff rainbow six geinstaleerd direct daarna opnieuw opgestart "bijwerken van het config scherm" en toen was het weer over :)

ik heb er ongeveer een maandje last van gehad.

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik hed dit probleem met een brakke harddisk.
Toen ik er een andere -minder brakke- harddisk in zette was het opgelost.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 16:02 schreef Tyrian het volgende:
Ik hed dit probleem met een brakke harddisk.
Toen ik er een andere -minder brakke- harddisk in zette was het opgelost.
ik heb er net een paar weken geleden een nieuwe harddissk - IBM 60 Gb 7200 RPM - ingezet, dus daar zal het niet ana liggen!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 16:02 schreef AleXtc het volgende:
Ten eerste; search heeft hiervoor al een paar topics.

Ten tweede; Zeker overgeklokt??? :)

Doe 'm maar es een paar megahertzjes terug, doet wonderen
nope, hij is niet overgeclockt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 13:28 schreef MeAndMyself het volgende:
als ik mijn pc nu opstart geeft ie erst een foutmeliding over mijn register, zoiets als: kan het register niet openen(ofzo, tenminste, hij geeft gewoon een foutmelding over het register), en dan zegt ie: druk op ok om de pc opnieuw op te starten. dan fixt ie et weer, maar dit vind ik wle irritant. hoe zal het komen dat hij deze foutmelding geeft :r?
ik heb dit bericht nu net 2 dagen ofzo, en het kwam hel opeens. ik heb het venstertje nu ook, want ik heb dit x niet op ok gedrukt en ik kan gewon alles doen (8> .
dit is wat er precies staat: ''er heeft een fout plaatsgevonden tijdens het verkrijgen van toegang tot het systeeemregister. windows start opnieuw op en zal het systeemregister repareren.''

wie helpt?
ik probeer zometeen ff die scanreg /restore, kijken of dat helpt, en anders m,isschien schijfcontrole???

thanx , Tweakers

Floris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien in veilige modus opstarten en alvast wat overbodige software de-installeren, misschien zit er iets tussen wat telkens je reg corrupt maakt bij het booten.
is er recentelijk iets veranderd aan het systeem?!

Overigens kan ik (off-topic) wel een boekje open doen over die complete IBM serie, een 30, 45 en een 60 (bij collega) allemaal HD crashes binnen een jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 15:56 schreef Peter1978Thuis het volgende:
Probeer anders het register terug te zetten.

Opstarten in MS-Dos en dan ff scanreg /restore.
heel erg veel Thanx, want ik deed dit ff en nu zegt hij nix meer :).

thanx, tweakers
Pagina: 1