Toon posts:

Psx2 op een tv-in videoplank?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ben op zoek naar een videokaart waar ik mijn nieuwe psx2 op de monitor van mijn pc kan spelen. Weten jullie of er zoiets bestaat volgens mij wel? Zo ja welke kunnen jullie me aanraden.

Mvgroet Chuck

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
tvkaartje , en anders een vidkaartje met vid in.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• The Guardian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 13:24

The Guardian

I'll keep an I on you

Je moet iig een kaart hebben idd met video-in. dan kun of wel direct of indirect via een video of tv wel naar je videokaart.

Is er ook niet zo'n vga-box waaraan je je console kunt hangen? Tenminste voor de DC had je die en dan kun je zonder een nieuwe videokaart op je monitor spelen. Je hangt je console aan dat kastje en dat kastje plug je weer direct in je monitor. De meeste (zi niet alle) hebben ook doorvoer voor geluid.

Ff snel wat gekeken: hier hebben ze iets wat er op lijkt.
Of hier

Verwijderd

Topicstarter
thanks voor de informatie jongens,

Heb gehoord dat de kwaliteit niet zo best is van die vga boxen ben nu wel aan het twijfelen vga box of kaart met video in?

Welk van de 2 is de kwaliteit beter denken jullie
groeten Chuck

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
vid in

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

ALs je hem laat opbouwen je PS2 dan moet je een ASUS Geforce Deluxe kaart hebben aangezien gekopieerde spellen ntsc-m zijn. Dit kan je met die Asus kaart kiezen. Hou je hem orgineel dan is een tv-kaart voldoende. Heb hem ook op me pc aangesloten :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Topicstarter
wat voor videokaart van asus heb je?? Is de kwaliteit echt veel beter dan op een tv beeldbuis
Pagina: 1