Toon posts:

Lexmark ColorJet Z33

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er aan te denken om een Lexmark ColorJet Z33 te gaan kopen. Nou was mijn vraag of iemand met dit apparaat al enige ervaring heeft? Ik ben een arme student dus ik zoek een goede prijs/kwaliteitsverhouding, hij kost € 112,99. Kan iemand mij vertellen of dit een goede printer is? Zijn er nog meer van deze soort printers rond die prijsklasse die aan te raden zijn?

Greetz,

(TM)ºº©ºº[ Phunikz ]ºº©ºº(TM)

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 09:19

didio

didio.nl

Heb je hem al?? Hoe is de kwaliteit??

Bij de wehkamp kost ie trouwens 89 euro ofzo..

weinig tot niks..

Verwijderd

Ik heb zelf de Z22, voor mijn studerende zus gekocht, en die is toch wel erg goed, mooie driverondersteuning, je hebt geen drivers nodig in winXP, en een goede printkwaliteit, ik vond alleen dat ie wat minder zuinig is als mijn HP deskjet 990Cxi.
Voor de rest een mooi printertje, kost 50 euro

Verwijderd

Ik heb sindskort de Z33 en ik vind em wel ok.
Redelijke goede kwaliteit voor foto's, maar meestal gebruik ik em toch voor tekst.

• didio

didio

didio.nl

Ik zag hem zelfs al staan voor 71 euro, maar ik ga hem wel voor foto's gebruiken.

Voornamenlijk cd en dvd hoesjes die ik download van internet, dat zijn 72 of 96 dpi plaatjes dus ik denk dat dat geen probleem moet zijn voor die printer..

weinig tot niks..

Verwijderd

nou m'n hp deskjet 930c levert ook schitterende fotokwaliteit, vooral op glossy photopaper en die heeft me zo'n half jaar geleden 150€ gekost dus zal nu ongeveer dezelfde prijs van die lexmark zijn denk ik

• didio

didio

didio.nl

Op maandag 18 maart 2002 11:23 schreef Scalle-- het volgende:
nou m'n hp deskjet 930c levert ook schitterende fotokwaliteit, vooral op glossy photopaper en die heeft me zo'n half jaar geleden 150€ gekost dus zal nu ongeveer dezelfde prijs van die lexmark zijn denk ik
Ik heb op mijn werk een 940c staan, maar dat ding vind ik dus helemaal niks..

weinig tot niks..

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 13:03 schreef phun1kz het volgende:
Ik zit er aan te denken om een Lexmark ColorJet Z33 te gaan kopen. Nou was mijn vraag of iemand met dit apparaat al enige ervaring heeft? Ik ben een arme student dus ik zoek een goede prijs/kwaliteitsverhouding, hij kost € 112,99. Kan iemand mij vertellen of dit een goede printer is? Zijn er nog meer van deze soort printers rond die prijsklasse die aan te raden zijn?

Greetz,

(TM)ºº©ºº[ Phunikz ]ºº©ºº(TM)
NIE DOEN!!!!

Aanschaf erg goedkoop,

Cartidges erg duur!!!! :+
Pagina: 1