Ik moet voor school een programma schrijven dat een supply-chain kan optimaliseren. Een supply-chain is een keten zoals bijv. Fabrikant-Importeur-Groothandel-Winkelier. De bedoeling is dat de voorraadkosten zo laag mogelijk blijven. Te weinig voorraad is echter nog slechter, want dat kost veel geld. Het doel is dus de kosten zo laag mogelijk te houden. De vraag van de consument aan de winkelier is random.
Is er iemand die ervaring met zoiets heeft of hier meer van weet? Op internet is wel veel over supply-chain-management te vinden, maar al die sites zijn van commerciele bedrijfjes die hun source dus niet ebschikbaar stellen. Vandaar dat ik hier maar eens post of iemand ervaring met zoiets heeft?
Is er iemand die ervaring met zoiets heeft of hier meer van weet? Op internet is wel veel over supply-chain-management te vinden, maar al die sites zijn van commerciele bedrijfjes die hun source dus niet ebschikbaar stellen. Vandaar dat ik hier maar eens post of iemand ervaring met zoiets heeft?