Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dit zal niet mogelijk zijn ivm met topix, verder kan je het bij je prefs instellen maar geld dat wel voor heel het forum.
Wordt dat met de nieuwe software wel mogelijk? Zijn er nog andere verbeteringen met de niewe software? Wat bijvoorbeeld ook handig is dat je een eigen lijst aan onderwerpen kunt bewaren. Bijvooorbeeld topics die nog steeds 'hot' zijn en waar je nog wel wil plaatsen.
http://hawvie.deviantart.com/
daar kun je bijvoorbeeld Hottopic voor gebruiken.Op donderdag 28 februari 2002 13:38 schreef GoTzilla het volgende:
Wordt dat met de nieuwe software wel mogelijk? Zijn er nog andere verbeteringen met de niewe software? Wat bijvoorbeeld ook handig is dat je een eigen lijst aan onderwerpen kunt bewaren. Bijvooorbeeld topics die nog steeds 'hot' zijn en waar je nog wel wil plaatsen.
Is men er overigens al uit wat er met de topics/posts uit het TF wordt gedaan bij een themawissel?
Anders wil ik wel een (readonly) archief suggereren, zoiets zit er al bij Fok (maar dan in een iets andere uitvoering).
Anders wil ik wel een (readonly) archief suggereren, zoiets zit er al bij Fok (maar dan in een iets andere uitvoering).