Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom Topic dicht?

Pagina: 1
Acties:

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-11 14:14
Het gaat om dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/423951/
(Is niet van mij, maar ik vind het wel zonde dat ie gesloten is).

Ik heb het topic gelezen over waarom topics dicht zouden moeten.
Echter in dit geval ben ik van mening dat het echt een bijdrage is waar mensen wat aan hadden. Exirion heeft het topic geclosed met twee links naar Logitech en Pricewatch.

Allebei zijn ze niet aan de orde:
- Het gaat hier om een oudere muis die niet meer op de logitech site staat.
- In het topic zelf (!) is al gepost over de pricewatch. Daar hebben meerdere mensen de pricewatch genoemd en iedereen vindt dat de pricewatch niet werkt door Logitech's moeilijke naamgeving.

Ik vind het prima dat er wat strenger gecontroleerd wordt, maar dit slaat echt wel door naar de verkeerde kant. Ik krijg een beetje de indruk dat de moderator maar een halve blik op het topic heeft geworpen en toen het meteen afgesloten heeft.

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:17

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ben bang dat je weinig reacties zult krijgen van de Mod's.
Ik heb een soort gelijk probleem;

[topic=424445/1/25]

Maar een reactie van de Mod die het slotje gaf ho maar.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:12

Cyphax

Moderator LNX
Je krijgt wel antwoord hoor, maar beetje geduld mag ook :P

Topic is gesloten omdat je gewoon de pricewatch kan openen en de muis opzoeken.
Een beetje apart geval van UTFS? ;)

Saved by the buoyancy of citrus

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is erg duidelijk, omdat we dat soort dingen in de pricewatch hebben staan is het niet nodig er een topic over te openen.

i2Paq: als je niets zinnigs te melden hebt, behalve een stemmingmakerige opmerking, wil ik je adviseren niet te reageren. Merely was/is niet online volgens mij.

Over elk slot (zeker zo duidelijk) een topic in LA openen is niet de bedoeling iig. :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Neelix
Quotes uit het betreffence topic aangaande de pricewatch:
Door Neelix - woensdag 27 februari 2002 11:25

Ik heb er ook naar gezocht en kan je vertellen dat de pricewatch voor logitech producten echt een probleem is.
Die namen van logitech muizen zijn echt lang EN ze brengen nieuwe producten uit met dezelfde naam.
Want ze hebben nu dus een Logitech Optical Mouseman Wheel en die heeft ongeveer dezelfde vorm, maar is maar half zo groot.
Door MKZ-Kip - woensdag 27 februari 2002 11:52

Spaceknarf: ja ik ben op pricewatch geweest maar ga maar is kijken bij die sites en bij de plaatjes bij elke is het een andere muis, of er is geen plaatje.
Door MKZ-Kip - woensdag 27 februari 2002 12:03

Probleem met die logitech muizen is dat ze nieuwe muizen dezelfde namen geven als een oude, waardoor je dus verschillende muizen onder 1 naam hebt.

Door Spaceknarf - woensdag 27 februari 2002 12:04

Nee ze geven de muizen niet dezelfde namen. Wel de zelfde woorden, maar nooit in dezelfde volgorde! Let er maar eens op
Vooral die laatste geeft aan dat sommige mensen die hier rondlopen al problemen hebben met die namen van de muizen van Logitech, kan je nagaan wat winkels ervan vinden.

En zoals ik zelf al zei in dat topic ben ik alle winkels langsgegaan die in de pricewatch bij die categorie vermeld stonden en kan beamen dat er echt geen hout van klopt.
De enige winkel waar een plaatje ervan bij stond (Completer) bleek een verkeerd plaatje te hebben gebruikt.
Ook kom je er "gewone" optical muizen tegen die helemaal niet onder die artikelnaam vallen.

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:17

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

JvS,

ik probeer geen stemming te maken, indien zo opgevat dan mijn excuses, maar meer aan te geven dat ik sinds gisteren geen antwoord kreeg op mijn vrij eenvoudige vraag.
Wel reply's die niet ter zake doende zijn en afwijken van waar ik het over heb wat mij waarschijnlijk een beetje irriteerde.
Indien iemand er een slotje op een topic zet en vervolgens, x dagen?, niet online komt wat heeft het dan voor zin om hierover te kunnen klagen.
Ik neem aan dat er vervangers zijn die voor een andere Mod kunnen reageren of in ieder geval de zaak kunnen bekijken.
Het is erg frustrerend als je iemand wilt helpen en een ander zet er een slotje op met een verwijzing die niet voor een oplossing zorgt.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Als de desbetreffende muis idd niet te vinden is op de site van logitech en de pricewatch vanwege de hierboven opgegeven redenen dan heeft de topicstarter wel een punt. Maar hier zal een hardware mod zich over moeten buigen.

• Neelix
*Schop naar boven*
Het is nog steeds niet opgelost.

Pagina: 1