Het gaat om dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/423951/
(Is niet van mij, maar ik vind het wel zonde dat ie gesloten is).
Ik heb het topic gelezen over waarom topics dicht zouden moeten.
Echter in dit geval ben ik van mening dat het echt een bijdrage is waar mensen wat aan hadden. Exirion heeft het topic geclosed met twee links naar Logitech en Pricewatch.
Allebei zijn ze niet aan de orde:
- Het gaat hier om een oudere muis die niet meer op de logitech site staat.
- In het topic zelf (!) is al gepost over de pricewatch. Daar hebben meerdere mensen de pricewatch genoemd en iedereen vindt dat de pricewatch niet werkt door Logitech's moeilijke naamgeving.
Ik vind het prima dat er wat strenger gecontroleerd wordt, maar dit slaat echt wel door naar de verkeerde kant. Ik krijg een beetje de indruk dat de moderator maar een halve blik op het topic heeft geworpen en toen het meteen afgesloten heeft.
(Is niet van mij, maar ik vind het wel zonde dat ie gesloten is).
Ik heb het topic gelezen over waarom topics dicht zouden moeten.
Echter in dit geval ben ik van mening dat het echt een bijdrage is waar mensen wat aan hadden. Exirion heeft het topic geclosed met twee links naar Logitech en Pricewatch.
Allebei zijn ze niet aan de orde:
- Het gaat hier om een oudere muis die niet meer op de logitech site staat.
- In het topic zelf (!) is al gepost over de pricewatch. Daar hebben meerdere mensen de pricewatch genoemd en iedereen vindt dat de pricewatch niet werkt door Logitech's moeilijke naamgeving.
Ik vind het prima dat er wat strenger gecontroleerd wordt, maar dit slaat echt wel door naar de verkeerde kant. Ik krijg een beetje de indruk dat de moderator maar een halve blik op het topic heeft geworpen en toen het meteen afgesloten heeft.
Don't worry, it's all just 1's and 0's.