EasyEverything super?

Pagina: 1
Acties:

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
Zo ik wilde eens effe weten of EasyEverything (Rotterdam) echt zo geweldig is.
Is het erg snel?
Welke snelheden zijn gehaald?
En kun je zelf proggies draaien, zoals bijv. GetRight of DownloadXL, Winzip, Acrobat reader etc.
En hoe groot is de schijfruimte die je tot je beschikking hebt?

En ja, ik heb gezocht, maar niks gevonden over EZeverything op GoT.

En ik ga niet even tegen uur reizen om effe uit te vissen....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

130kbyte per sec. met 1 download bij DownloadAccellerator, je mag alles installeren op de pc's, maar ben je klaar dan start ie opnieuw op en dan is alles gewist (image wordt terug gezet)...

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:32
Yep zeker goed! Je kunt zelf hardware bij ze huren (USB) ,dus als ze branders verhuren ;)
Het downloaden gaat idd errug relaxed! Voor een groot netwerk met ca. 600 pc's vind ik 130kb\s niet slecht (1 download accelerator scherm, heb het zelf gezien) .
Je mag met de pc doen wat je wil. (Kwa downloaden dan :))

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Hardware/snelheid/diensten zijn goed alleen weinig medewerkers om je puter opnieuw op te starten als ie vastgelopen is.

Byteripper.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben een tijdje geleden in London naar een EasyEverything geweest en daar was het helemaal snel... Ik heb daar dingen met bijna 2 mb/sec lopen binnenhalen :)..

• McCormick
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik heb alleen ervaring in de EasyEverything in A'dam, goeie ervaringen mee, lekker snel (180 k/s) en je kan allerlei dingen installen zoals mIRC e.d.

Het is nog lekker goedkoop ook!

Alleen zijn ze slecht bereikbaar, heb zelfs Easyjet in UK gebeld (exploitant dacht ik) maar die wist ook geen phonenumber/mailadres van die tent (dacht nl. een x dat ik een map daar had laten liggen).
Pagina: 1