Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beveiliging....

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg hoe ik renegade kon branden om een back up te maken zodat mijn broer ook kan spelen wanneer ik bezig ben word ie opslot gedaan :?, je mag toch LEGAAL een back up maken zolang het voor eigen gebruik is.

[topic=425221]

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 23:30
De modjes denken (denk ik) dat je onder deze reden kopies wil gaan verkopen... (denk ik :+ )

http://hawvie.deviantart.com/

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 12:03 schreef GoTzilla het volgende:
De modjes denken (denk ik) dat je onder deze reden kopies wil gaan verkopen... (denk ik :+ )
Als dat zo zou zijn dan is dat een vooroordeel, das nog erger dan cd's verkopen!!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het "eigen gebruik" wat jij aangeeft is volgens mij al niet helemaal eigen gebruik meer :)

Maarja, omdat we niet na kunnen gaan of het echt voor eigen gebruik is of niet, hebben we besloten dat soort zaken (reverse enginering, branden van dit soort copien etc) helemaal niet toe te staan.

Helaas moeten de goeden dan onder de kwaden lijden.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zaken als beveiliging omzeilen wordt vaak misbruikt om illegale kopieen van cd's te maken. Het is eigenlijk gewoon een crack. En dat soort dingen willen we niet op het forum hebben.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 12:04 schreef ACM het volgende:
Het "eigen gebruik" wat jij aangeeft is volgens mij al niet helemaal eigen gebruik meer :)

Maarja, omdat we niet na kunnen gaan of het echt voor eigen gebruik is of niet, hebben we besloten dat soort zaken (reverse enginering, branden van dit soort copien etc) helemaal niet toe te staan.

Helaas moeten de goeden dan onder de kwaden lijden.
Aaahhh, GVD, wat een klote beleid hier, lijkt nederland wel.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 28 februari 2002 12:05 schreef Webmasterok het volgende:

[..]

Aaahhh, GVD, wat een klote beleid hier, lijkt nederland wel.
Ok, als dat je instelling is, dan hoeven wij het dus ook niet rustig uit te leggen :(.

Dan is het voor jou maar een "klotebeleid GVD" :(. We _hoeven_ ons niet eens te verantwoorden voor slotjes en als we het uitleggen dan is zo'n kortzichtige reactie niet het allerverstandigst...

Doe dat dus niet meer AUB.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 28 februari 2002 12:05 schreef Webmasterok het volgende:
lijkt nederland wel.
Joh, zou het nederland zijn??

Magoed, als we daar aan gaan beginnen dan zijn we binnen de kortste keren opgedoekt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.