Ik heb een lite-on 24x fikkert, en als ik audio-CD's fik dan komt er een ruis over de tracks heen.
Weet iemand hoe dat komt en wat ik er aan zou kunnen doen?
Weet iemand hoe dat komt en wat ik er aan zou kunnen doen?
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Je luistert naar slecht geinformeerde mensen.Op donderdag 28 februari 2002 18:10 schreef bobo1on1 het volgende:
Probeer eens op 4 of 2 speed te branden, dit komt de kwaliteit ten goede heb ik gehoord.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
klopt. hoe sneller je fikt, hoe minder precies de putjes zijn (heel klein verschil, maar voor sommige CD-spelers hét verschil). Audio-cd's op nooit meer dan 4X fikken, dat helpt altijd. En mocht het je programma zijn, gebruik gewoon nero, registreer het netjes voor het geval dat...Op donderdag 28 februari 2002 18:10 schreef bobo1on1 het volgende:
Probeer eens op 4 of 2 speed te branden, dit komt de kwaliteit ten goede heb ik gehoord.
of misschien ben je zelf niet compleet geinformeerd over het feit dat het vooral voor de wat oudere cd-speler behoorlijk verschil kan uitmaken.Op donderdag 28 februari 2002 18:14 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Je luistert naar slecht geinformeerde mensen.
"People should know when they're conquered..."
Verwijderd
Verwijderd