Spam

Pagina: 1
Acties:

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Ik ga hem sowieso een zetje onder de 1 geven, maar misschien dat er met deze spemmert nog meer zal moeten gebeuren.

Blijkbaar heeft iemand de Q willen legen en heeft die zonder te lezen maar een 1: gemodereerd uitgedeeld.

|:(

edit:
Is misschien wat bar, maar iemand die zo overduidelijk opzettelijk loopt te spammen is voor mij een troll

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

hm ik overleg even wat we aan kunnen doen.
u hoort nog van ons :)

edit: editted

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

[Adminbreak] geen spam aub.
opgelost dus :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Buiten dat het irritant is maak ik me zorgen om de moderatie. Hij moet hoogstwaarschijnlijk gemod zijn door iemand die de reactie opgezocht heeft. Waarschijnlijk vanuit de Q of vanuit het reactie submenu op de fp nagelopen om de draad bij te werken.

Dit zie ik wel vaker dat mensen de Q leeg maken door alle reacties die nog open staan maar snel zonder te lezen een 0: gemodereerd uit te delen omdat dat netjes opgeruimd staat. Je schiet er geen moer mee op, sterker nog, iemand die de reactie wel serieus wil modden vind hem niet meer terug als deze zo weggewerkt wordt. Dit verhaal is al een paar keer eerder voorbijgekomen maar ik herhaal het nog maar eens:

De Q legen is geen doel op zich.

Sterker nog het verlaagt op deze manier het niveau van moddereren. Open laten staan is dan vaak nog beter.

my € 0.02

/edit: wat dan eigenlijk het vreemdste is, is dat mensen die op deze manier reacties terugzoeken mensen zijn die "serieus" met modden bezig zijn. hmmm