Essent@home - Internet via de kabel

Pagina: 1
Acties:

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

Topicstarter
(overleden)
Heb iemand al ervaringen met essent@home? Werkt dat een beetje lekker? Wat zijn de gem download snelheden??

Vertel me je mening over Essent@home is ie goed of slecht of matig..?

----
Loekie

Zo als het klokje thuis tikt, tikt het overal

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
Vet goeden snelheid man.
Als je het kan nemen meteen doen.

Suc6 :)

Verwijderd

Met behulp van CableBooster software haal je gemakkelijk (indien je van een snelle server download) 400 k/sec. Klinkt dat lekker? :)

Verwijderd

Dat is goed nieuws!!! Eind oktober heb ik ook essent@home!! Tot die tijd moet ik het nog doen met casema :(

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Topicstarter
(overleden)
Dus niemand heeft er slecht ervaringen mee???

In dat geval meldt ik meteen aan, want tot 31 okt krijg je 200 piek korting op je aansluitings kosten!

kost het me de eerste maand maar 190 piek i.p.v. 390 :)

Kabel here i come!

----
Loekie

Lef?
Vragen naar de weg, das pas lef hebben...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

mmmmmmmm.......double post.....altijd leuk als w98 niet doet wat jij wilt.

Verwijderd

Yep, Essent@Home is gewoon goed.

Counterstrike ping is altijd rond de 40.
En de download snelheden liggen rond de 400kb/sec. En als je nou bv 15 files tegelijk downed haal je ook nog wel de 500kb/sec :)

Verwijderd

PAS OP!

Ik heb ook Essent@home, en nu is het de laatste maand wel redelijk, maar het is af en toe flink bagger, en de afgelopen maanden waren rampzalig.

- Pings tot wel 6000
- halve dagen gewoon dood
- packet loss van 90%
- DNS down

En meer van dat fraais.

En nu ook hoor, af en toe is het gewoon dood!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
@home, ja echt lekker gaat het niet. Ik heb zelf download snelheden van ongeveer 15 kb/sec soms 25 kb. maar van 400 kb/sec kan ik dromen. misschien heeft het ook wel iets te maken met de snelheid van de computer, want die is niet helemaal up to date.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 22:12
Heel vreemd, volgens mij ligt eht er ook sterk aan in welk eplaats (zelfs in welke wijk) je woont en op de kabel bent aangesloten.

Bij mij in de straat is het nog lekker rustig en met Download Accelerator haal ik regelmatig 500 kb/sec.

Gemiddeld is het echter 150 kb/ sec, maar je hoort me zekers niet klagen. Hier een tevreden klant.

• IceStorm
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat mij betreft roeleert @home zwaar ;)..
Standaard download is toch eigenlijk wel 150 kb/sec van normale servers.. van snelle 250+ ;)
Pings zijn behoorlijk ok. Iig als je nu Casema hebt zou ik ZEKER overstappen :)

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Topicstarter
(overleden)
Met een download snelheid van 150kb/sec ben ik al lang tevreden, das een stuk beter dan dat geklier met een modem en 5kb/sec max halen...

Ik ga er voor!!

Loekie

• Palomar
  • Niet online
bij mij is de snelheid ook goed (gem. 150-200KB/s).. alleen was het de afgelopen 2 maanden wel zo dat ie een uurtje of een dag helemaal plat lag.. maar dat kwam door serverupgrades en het zou nu over zijn.. (voor zover ik weet is het nu ook weer goed)..

• Captain Pervert
  • Laatst online: 26-02 17:43
Hoe lang duurde het bij jullie dat je een telefoontje kreeg van @home, nadat je je het aangemeld?

Ik heb me gisteren via telefoon, internet en via de post aangemeld... Omdat een vriend van me nu al 3 week wacht.

De telefoondude zei dat ik binnen 2 weken gebeld zal worden... Maar ik wil NU kabelen, NU!

Hoe lang moet ik mij nog ergeren aan het 40000 bps KPN kutoverbelaste systeem?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Major Carnage
  • Laatst online: 19-08 02:59

Major Carnage

waki miko Reimu

hmm das minder ja..
Ik had in de krant gelezen dat het hier de 29e (augustus dus) zou komen, ik dus de 29 meteen bellen, en alles werd meteen geregeld
Er waren alleen geen monteurs beschikbaar, dus er komt er nu dinsdag eentje langs :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Pagina: 1