Ik wil men kast stiller

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:28
Ik heb ff een heel vaag probleem met men micro-atx case

Het vreemde is dat als de kast openstaat er bijna helemaal geen geluid uit komt, zelfs met de case-fans aan

Het leuke is zodra dat ik hem weer dicht doe, komt er een zwaar irritant zoemend geluid uit de kast.

Ik ben er inmiddels al achter dat het aan de cpu koeler ligt
(intel boxed) en heb deze ff vervangen door zon spire Xp koeler die ik nog liggen had, nu is men cpu 3a4 graad koeler zonder gebruik te maken van koelpasta.

Het probleem is dat ik men pc zo stil mogelijk wil, het liefst net zo stil als men passief gekoelde pII

Ik ga straks de die boxed koeler weer terugzetten omdat die spire een klere herrie maakt.

Ik weet dat ik mijn pc op verschillende manieren kan isoleren, dus ik vroeg mij af hoe ik dat het beste kan aanpakken

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:21

ChUcKiE

Dus........

Ik zeghet niet graag, maar je hoeft zelfs de search niet eens te gebruiken om meer informatie te verkrijgen. Momenteel lopen er minimaal twee zeer bruikbare topics in OCM. Scroll eens naar beneden en kijk even naar "stille kast"!

Als je echt niets kan vinden, zie je boven het forum nog een knopje search en dan zoek maar eens op stille kast.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:28
Ik heb de search gebruikt, en ik lees heel veel over noppenschuim e.d. maar door de bomen zie je het bos bijna niet meer.

Ik zoek eerder naar een verklaring, van waarom die cpu koeler meer lawaai maakt als de kast dicht is ,

maar ik die 2 topics ook ff doorleze

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 10:52
Ik zou zeggen die koeler galmt in die kast...
Dan zou noppenschuim idd de oplossing zijn. Probeer het eens, niet geschoten is altijd mis...

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 10:36

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Als het door resonantie komt kan je het misschien verhelpen door iets van rubberen ringetjes tussen de kap en de rest van de kast te plaatsen. Als dat niet helpt, jammer dan, het kost in elk geval alleen een minimale hoeveelheid moeite en nauwelijks geld.

specs

Verwijderd

Kijk hier maar eens, de topic starter schijnt erg tevreden te zijn!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Er zijn ERG veel topics over het dempen c.q. stiller maken van PC's geweest. Zoek even enzo :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.