code:
1
| <td onclick="functionDieJeWil();">blaat</td> |
sim-pel
In aanvulling van Hangloozz' post zou ik ervan maken:
code:
1
| <td onClick="functieDieJeWil();" style="cursor: hand;"> |
Anoniem: 49681
Je kan zoiets proberen:
<td OnMouseDown="window.location.replace('blabla.htm'); return true;" style="cursor: hand;"></td>
Al zou het me niet verbazen als dat niet werkt in browsers-die-niet-Internet-Explorer heten
<td OnMouseDown="window.location.replace('blabla.htm'); return true;" style="cursor: hand;"></td>
Al zou het me niet verbazen als dat niet werkt in browsers-die-niet-Internet-Explorer heten
Op donderdag 28 februari 2002 11:49 schreef willem169 het volgende:
In aanvulling van Hangloozz' post zou ik ervan maken:
code:
1 <td onClick="functieDieJeWil();" style="cursor: middelvinger;">
ja duhh dat begrijp ik ook wel... ik wil alleen die functionDieJeWil() weten, waarmee je in hetzelfde venster een andere url kan openen... le-zen is ook een kunstOp donderdag 28 februari 2002 11:45 schreef Hangloozz het volgende:
code:
1 <td onclick="functionDieJeWil();">blaat</td>
sim-pel
document.location='blaat' of window.location='blaat', ik gebruik altijd de eerste
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
ThxOp donderdag 28 februari 2002 12:03 schreef Prammenhanger het volgende:
document.location='blaat' of window.location='blaat', ik gebruik altijd de eerste
Werkt gewoon in alle browsers die het event-model en Javascript ondersteunen; alleen de cursor: dikkeduim is IE-only en wordt genegeerd door andere browsers...Op donderdag 28 februari 2002 11:49 schreef Milkman_Dan het volgende:
Je kan zoiets proberen:
Intentionally left blank
Gewoon heel erg simpel
<td onclick="window.open('pagina.htm','_self');" style="cursor:hand"></td>
Hiermee wordt pagina.htm geopend in hetzelfde venster.
Dit werkt wel in IE maar in NS is het soms een beetje problematisch. maar dat kan je natuurlijk altijd melden op je site.
Succes ermee
<td onclick="window.open('pagina.htm','_self');" style="cursor:hand"></td>
Hiermee wordt pagina.htm geopend in hetzelfde venster.
Dit werkt wel in IE maar in NS is het soms een beetje problematisch. maar dat kan je natuurlijk altijd melden op je site.
Succes ermee
Hoop is uitgestelde teleurstelling
NN4.x valt daar dus buiten...helaas.Op donderdag 28 februari 2002 12:04 schreef crisp het volgende:
Werkt gewoon in alle browsers die het event-model en Javascript ondersteunen; alleen de cursor: dikkeduim is IE-only en wordt genegeerd door andere browsers...
zo kan het ook nog; kan je je functie recyclen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <title>Untitled</title> <script> function loadLocation(whereTo){ window.location.replace(whereTo); } </script> </head> <body> <table> <tr> <td onClick="loadLocation('blaat.htm');" style="cursor: hand;">blaat</td> </tr> </table> </body> </html> |
Volgens de CSS specificatie (CSS2, dacht ik) moet het
zijn. Dit werkt in IE6 (en 5.5 ook, dacht ik) maar niet in eerdere versies. Uiteraard werkt dat ook in Mozilla en Netscape 6.x
Vanaf IE versie 4 tot 5 werkt alleen cursor:hand;
Ik heb daar nog geen goede workaround voor kunnen bedenken.
code:
1
| <td ... style="cursor: pointer"> |
zijn. Dit werkt in IE6 (en 5.5 ook, dacht ik) maar niet in eerdere versies. Uiteraard werkt dat ook in Mozilla en Netscape 6.x
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Anoniem: 49681
Idd. Zie:Op donderdag 28 februari 2002 12:36 schreef drm het volgende:
Volgens de CSS specificatie (CSS2, dacht ik) moet het
code:
1 <td ... style="cursor: pointer">
http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/ui.html#cursor-props
Workaround is volgens mij niet nodig, je kan ze gewoon allebei gebruiken:
code:
1
| <td ... style="cursor: pointer, hand"> |
Op donderdag 28 februari 2002 12:56 schreef willem169 het volgende:
Hangloozz:
<td onClick="functieDieJeWil();" style="cursor:">
Pagina: 1