ik heb al een poosje lopen zoeken, maar ik kan die standaardknopjes maar niet vinden waarop staat: "Download Internet Explorer 6", of "Get Netscape 6.2". Meetsal hebben die knopjes dan ook een mooie link naar de download pagina van zo'n browserbouwer, en vaak zijn ze ook allemaal even groot. maar ik kan ze dus niet vinden...iemand?
ja zoiets haddik al wel gevonden, maar je hebt ze ook net ff iets kleiner en die zijn ook voor alle software even groot, net of ze daar een afspraak voor hebben gemaakt. zeg maar die "Get Shockwave" knoppies maar dan dus voor browsers. tuurlijk kan ik ook zelf wel knoppies laten/gaan maken, maar die standaard 'look' lijkt me vertrouwder voor de doorgewinterde Netscape 4/IE4/macIE4 gebruikers.
ik heb me suf gequeried op google? waar zocht jij op dan?
"Download Internet Explorer 6" pasten in google, vervolgens op images zoeken.Op donderdag 28 februari 2002 11:46 schreef Genoil het volgende:
ik heb me suf gequeried op google? waar zocht jij op dan?
hrm dat zoeken op images vergeet ik steeds dat dat ook kan met google...nou heel erg bedankt deze zijn wat ik zocht!
Graag gedaan!Op donderdag 28 februari 2002 11:50 schreef Genoil het volgende:
hrm dat zoeken op images vergeet ik steeds dat dat ook kan met google...nou heel erg bedankt deze zijn wat ik zocht!
bedankt voor het bedankje
Pagina: 1