Toon posts:

wanneer komt de nokia 7650 op de markt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga maar weer eens een nieuwe tel kopen en ik vond deze wel aantrekkelijk, alleen weet ik niet wanneer ie op de markt komt. weet iemand dat toevallig?

http://www.nokia.com/phones/7650/popup.html

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

>> I&T

Verwijderd

wow, ziet er goed uit, maar ben je nou echt van plan zo veel geld uit te geven voor een mobieltje??

Verwijderd

Wat gaat tie ongeveer kosten dan, ik vind het een erg mooi en handig design zo te zien. Heb je messchien nog een site met wat meer info?

Verwijderd

nou, reken erop dat ie wel 600 euro gaat kosten, hij zou denk ik over 2 maand ofzow wel te koop zijn, maybe eerder.

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Euh hij gaat €840 kosten en komt in het 2e kwartaal van 2002 .. Mooi ding wel :9~

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Hoezo belachelijk duur :P

Verwijderd

Volgens Nokia komt de 7650 in april op de Nederlandse markt. Maar zelfs bij Nokia zitten ze er wel eens naast...

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13
Eerst zien en dan pas geloven. Maar ik vind het wel heel duur als ze €840 voor vragen. Beetje overrated in vergelijking met T68.

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-12-2025
Op donderdag 28 februari 2002 11:14 schreef ingeni het volgende:
ik ga maar weer eens een nieuwe tel kopen en ik vond deze wel aantrekkelijk, alleen weet ik niet wanneer ie op de markt komt. weet iemand dat toevallig?

http://www.nokia.com/phones/7650/popup.html
Availability: Europe, Africa, Asia Pacific in the 2nd quarter of 2002.
BRON

My weblog

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Op donderdag 28 februari 2002 22:31 schreef Kit-Lin het volgende:
Eerst zien en dan pas geloven. Maar ik vind het wel heel duur als ze €840 voor vragen. Beetje overrated in vergelijking met T68.
t68 heeft ook geen ingebouwde digicam

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• zyon|A
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Nokia 7650 is al lang verkrijgbaar, maar niet in Nederland. Je kunt hem volgens mij wel kopen in Duitsland of Belgie (bel anders ff met Nokia, wel zo makkelijk) ;)

Verwijderd

mmhh gloof niet dat ie al verkrijgbaar is mgoed
met die telefoon kan je gloof ik ook posten op GOT
whehe
hebt er dus wijnig aan aleen voor de zaken mensen die geld over hebben
telefoon met ingebouwde x-box lijkt me wel interesant whe
:) :)

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 23:27 schreef zyon het volgende:
Nokia 7650 is al lang verkrijgbaar, maar niet in Nederland. Je kunt hem volgens mij wel kopen in Duitsland of Belgie.
Dat lijkt mij ZEER onwaarschijnlijk.

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 17:57 schreef IbBeLz het volgende:
Euh hij gaat €840 kosten en komt in het 2e kwartaal van 2002 .. Mooi ding wel :9~
ZOVEEL?!?!?!?

omg, ik dacht dat hij 500 euro zou kosten. Maar meer dan 800 euro is zeker teveel. En dan al helemaal aangezien hij geen uitbreidingsslot heeft, waardoor die hele multimedia hype gelijk de grond in wordt geboord (tenzij je rijk bent). Ik zie vooruit naar de bekendmaking van Ericsson's nieuwe mobieltjes volgende week. Ik hoop dat daar een 7560 achtige tussen zit, maar dan wat kleiner... en met een uitbreidings slot.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Vrijdag een 7650 eventjes in mijn handen gehad. In een of andere nokia promo bus. Gewicht viel me alles mee.
De dudes van Nokia zeiden dat hij was uitgesteld waarschijnlijk tot in augustus en aangezien er normaliter weinig gsm`s uitkomen in de vakantie zou dat nog wel iets later kunnen worden.

- Het grote scherm lijkt me enorm krasgevoelig
- Foto`s tot 640* 480
- Camera hield niet van donker en al helemaal niet van veel licht :(
- Ging al vlot door de menutjes heen

Ook een 8910 even in mijn handen gehad. Kwam fijn stevig over. best mooi al was beige achtige kleur lelijk.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :)
Wow nice dinky toy :)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Zijn ze vergeten Wap 2.0 erop te zetten |:(

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 11:36 schreef bombadil het volgende:- Het grote scherm lijkt me enorm krasgevoelig
- Foto`s tot 640* 480
Makkelijk op te lossen net zoals bij pda's, een screenprotector.
Op zondag 23 juni 2002 11:36 schreef bombadil het volgende:
- Camera hield niet van donker
Is vaak bij die kleine cameratjes.
Op zondag 23 juni 2002 11:36 schreef bombadil het volgende:
en al helemaal niet van veel licht :(
Hmm, dat suckt veel.
Pagina: 1