Ik draai nu een paar maanden met dit moederbord in combinatie met de wami rack 24 geluids'kaart'. Het probleem is dat ik in diverse applicaties die iets met geluid doen (cubase , cooledit, maar ook games) crashes heb waarbij het geluid blijft 'loopen'. Ik heb hiervoor al een halfjaartje stabiel gedraaid op een msi k7 dus ik denk dat m'n egosys wel goed functioneert.
Wat denken jullie.. is dit nou typisch een VIA chipset conflict? Uiteraad heb ik via 4 in 1 drivers, mobo-bios en egosys drivers up to date.
Zijn er al gebruikers hier die de Wami rack gebruiken in combinatie met een amd systeem? Zo ja , wat zijn je bevindingen op dit gebied?
systeem:
AMD XP 1700+
MSI k7t266 pro2
512 MB DDR
MSI GF2 ti
egosys Wami RAck 24
win98SE
Daarnaast draai ik win2000 waarbij ik m'n egosys uitgeschakeld heb en audio draai op de onboard chip. Daar geen problemen.
Wat denken jullie.. is dit nou typisch een VIA chipset conflict? Uiteraad heb ik via 4 in 1 drivers, mobo-bios en egosys drivers up to date.
Zijn er al gebruikers hier die de Wami rack gebruiken in combinatie met een amd systeem? Zo ja , wat zijn je bevindingen op dit gebied?
systeem:
AMD XP 1700+
MSI k7t266 pro2
512 MB DDR
MSI GF2 ti
egosys Wami RAck 24
win98SE
Daarnaast draai ik win2000 waarbij ik m'n egosys uitgeschakeld heb en audio draai op de onboard chip. Daar geen problemen.