Toon posts:

DVD-speler met slot-in (b.v pioneer) ervaringen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een dvd speler kopen met slot-in. Bijvoorbeeld deze pioneer :

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/t.kostelijk/tweakers/slotin.jpg

Heeft iemand ervaring met slot-in dvd spelers ? Zijn hier na natuurlijk het voordeel van het ongemak, ook nog nadelen aan verbonden ? Zijn er ook nog andere merken die slot-in DVD spelers verkopen ?

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb ervaring met de DVD-106S, werkt perfect alleen blijft de disk heel lang na draaien tot zo'n 5-6 minuten nadat je hm voor het laatst hebt benaderd. En dan is ie niet echt stil.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb ook een 106S en hij werkt best wel goed. Beetje veel herrie misschien wel ja (meer herrie door slot-in?)

Verder vind ik het echt heel fijn om je cd er gewoon zo in te kunnen schuiven en het staat ook nog eens mooi! :)

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Ik heb mijn DVD104S nu 2 jaar en nog geen problemen mee gehad, slot-in is een ideaal systeem imho. Voorzover ik weet zijn er geen andere merken met slot-in DVD spelers behalve aopen maar die gebruikt pioneer drives. Misschien LG, die hebben vroeger wel eens slot-in CD-ROM spelers gehad.

Systeemspecs
PV Installatie

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Exirion

Gadgetfetisjist

1. hoort in OM
2. is daar een Search vraag

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.