Toon posts:

P2 233 te warm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn p2 233 word rond de 60-70 graden is dit normaal?

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:08
Misschien dat een cooler uitkomst biedt? Lijkt mij namelijk niet echt de ideale situatie.

Verwijderd

Topicstarter
Er zit al een standaard p2 cooler op

• Bootje
Misschien een extra cooler? En zolang je computer niet vastloopt of zwarte rook produceerd kan het natuurlijk weinig kwaad. :D

Verwijderd

als je aan de heatsink voelt voelt die ook zo warm aan dan ? want mischien zit je meter op je moederbordt er wel naast.. ;)

Verwijderd

Volgens de Intel specifications mag een PII 233 maximaal 75 graden worden, dus het is echt op het randje. Werkt je cooler nog wel goed? Ik zou dat maar even goed nakijken en desnoods naar een nieuwe cooler kopen. Deze hoge temperaturen zijn niet echt bevoorderlijk voor de levensduur van je CPU ;)

Verwijderd

Topicstarter
Er komt in ieder geval geen zwarte rook vanaf maar als je bijvoorbeeld quake3 een half uurtje speelt word hij wel trager

• Bootje
Je processor wordt volgens mij niet trager als hij warmer wordt. Of hij stopt ermee of hij brandt kapot.
Is je kast wel goed geventileerd? Het kan zijn dat de warme lucht niet vrij kan komen.

Verwijderd

Topicstarter
Bij de LPT1 en com poorten zit hij wel open ik weet niet of dat veel uitmaakt.
Het is trouwens een Dual Mobo dat ding is aardig groot en hij zit in een MIDI Tower.

• Bootje
Probeer het eens met je kast open. Kijk of ie dan nog zo heet blijft. Als ie minder heet wordt is dus je airflow niet goed.
Gebruik anders ff de search, staan veel topics hierover. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Zo ff proberen

Verwijderd

Hij kan zo warm worden zonder koeler, maar met........ dat betwijfel ik.......

Verwijderd

Heb je software om het aantal RPM van je fan uit te lezen? Dan kan je makkelijk zien of er iets mis is met je fan :)

Verwijderd

Topicstarter
uuhh nee waar kan je die software vandaan halen dan?

Verwijderd

Je moederbord en je fan moeten het wel ondersteunen. Als dat het geval is kan je Motherboard Monitor downloaden.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:20
Dat beestje is al aardig oud. Misschien ff een stofzuig beurt geven. Waarschijnlijk zit je HS ook helemaal onder de stof. En als je misschien al koelprut heb liggen dan kan dat ook geen kwaad (maar of het het koelprut nou waard is ;) :9)

Taal fouten inbegrepen ;)

Pagina: 1