Is dit MoBo geschikt voor een AMD 1,3 Ghz thunderbird. Zonder te overklocken of iets anders. Gewoon erin prikken en lekker draaien. Want op de Asus site staat dat ie maar tot de 1Ghz procesoren gaat?
Ik neem aan dat als asus dat mobo aanbeveelt voor processoren tot 1 Ghz dat die van jou er niet goed op draait.
Ik heb mijn Tbird 1400@1400 prima stabiel draaien op mijn A7M266. Volgens mij was een van de oude biossen die het niet ondersteunde, maar de nieuwe doen het prima
Het kan dus zijn dat hij wel draait, maar alleen niet op volle snelheid. Misschien is dat idd wel te verhelpen met een bios update. Zoals Anakin239 zegt.
Gaat gewoon werken.
Lekker stabiel en snel bordje trouwens!
Lekker stabiel en snel bordje trouwens!
Verwijderd
Draait hier ook prima 
Kep alleen soms last van mn bios die mijn bussnelhei op 100 Mhz zet(Waardoor ie maar op 1100 gaat lopen, maar dit kun je dan eenvoudig terugzetten naar 133 in de bios...
Maareuh..... verkopen ze die A7M dan nog
Kep alleen soms last van mn bios die mijn bussnelhei op 100 Mhz zet(Waardoor ie maar op 1100 gaat lopen, maar dit kun je dan eenvoudig terugzetten naar 133 in de bios...
Maareuh..... verkopen ze die A7M dan nog
Verwijderd
Dat draait best, ik heb er ook een TB1333 & 1400 op gehad. En nog goed kunnen overklocken via de FSB ook.
Verwijderd
Geen probleem, had er vroeger een TB 1400 op draaien en nu een XP 1800+. Met de laatste bios gaat hij trouwens tot een 2000+.
Pagina: 1