Toon posts:

Ik zoek een compacte, maar goede digicam

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb gezocht of er al een draadje bestond over een compacte, goede digicam, maar niet gevonden. Als ik had moeten reageren in 1 van de andere draadjes: excuses.

-> Ik zoek een compacte digicam met goede kwaliteit voor een redelijke prijs (~ 2.500 gulden, sorry denk nog in guldens aangezien ik sinds de euro invoering nog niet naar Europa ben teruggekeerd ;)). Ik wil een compacte aangezien ik hem makkelijk mee wil kunnen nemen (het liefst dat je hem in je broekzak kan steken zonder er last van te hebben), maar hij moet wel goede kwaliteit foto's kunnen maken en als het even kan ook optical zoom hebben. Enkele suggesties?

Heb al op dpreviews gekeken en nog niet echt een model kunnen vinden wat echt compact is.

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-03 15:40
Via dpreview kan je zoeken op features, selekteer ultra compact en je hebt meteen een stuk of 7 modellen voor je.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 08:58
• Fuji Finepix 6900 is als ik ddc moet geloven compact.
• Canon Powershot G2 voldoet wel aan je budget, maar is niet echt superklein. En hij is best wel zwaar. Maar ja, dan heb je ook wat ;)

[topic=197979] is eigenlijk hét topic hiervoor.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

voor 2500 piek (of 1136 euro :)) kun je de beste consumentencamera die er nu is kopen...de Canon G2

wanneer je alle mogelijkheden en kwaliteit van deze camera in een kleiner doosje wil hebben, moet je gaan voor de Canon S30 of S40...

Andere optie zou zijn de Fuji 6800...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

[topic=197979/1/50] en ik denk dat met dpreview, megapixel en imaging-review wel veel te vinden is.

Dit topic is gesloten.