Genie DVD speler aanbieding

Pagina: 1
Acties:

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik ben benieuwd of dit de moeite waard is.

www.genie.nl

Is deze dvd speler iets of is het zo'n knaken ding??

Verwijderd

volgens mij zijn die samsung DVD spelers best goed, het is C merk maar iig geen D merk (zo'n blokker geval, zeg niet dat het slecht is).

Verwijderd

Samsung... :r

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-03 07:51

4POX

Everybody is wired

Let op! Je betaalt maandelijks de standaard abonnementskosten van het GenieMobile abonnement.
De kleine lettertjes *D, En wie wil nou telfort.. Schijn je alleen in de randstad te kunnen bellen.. Daarbuiten is het zwaar bagger.. In friesland in elk geval wel :(

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Telfort moet idd wel een HELE slechte dekking hebben als ze bij hun abo's een dvd speler kado doen.

Niet doen dus !! (ookal is het heeeel erg aantrekkelijk >:) )

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03 15:52

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op donderdag 28 februari 2002 10:00 schreef quility het volgende:
Samsung... :r
Onderbouw dit eens????????? |:(

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

dvd speler is zeker ok ... alleen moet je wat zoeken naar cd-r's die die leest

samsung staat verder niet slecht aangescgreven ofzo
of het abonnement wat is weet ik niet ..een jaar terug ofzo viel je met telfort nog terug op het libertel netwerk als je geen breik had maar ik weet niet of dat nog steeds zo is

mollie

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Op vrijdag 01 maart 2002 10:49 schreef mollie het volgende:

samsung staat verder niet slecht aangescgreven ofzo
of het abonnement wat is weet ik niet ..een jaar terug ofzo viel je met telfort nog terug op het libertel netwerk als je geen breik had maar ik weet niet of dat nog steeds zo is

mollie
In de meeste gebieden heeft Telfort het contract met Libertel opgezegd (al een tijdje). Heb zelf ook libertel en heb overal perfecte dekking. Heb zelfs midden in de Loonse en Drunense duinen een redelijke dekking (alleen KPN doet het daar iets beter, de rest van de providers heeft geen dekking) Ben echt tevreden over telfort.
btw. ik woon dus niet in de randstad...

Verwijderd

Weet iemand het type van deze speler dan??

Als het een 611 is, wat ik vermoed dan zou ik hem niet kopen!
Hij maakt teveel herrie en de laagwisseling kost teveel tijd!
Tevens speelt hij GEEN MP3 af!

Verwijderd

M'n vriendin en ik hebben er ook 1 besteld. Voor het geld wat betreft het abo hoef je het niet te laten, 25 euro per maand met 150 gratis sms-jes en 180 belminuten is geen geld.
Of die dvd-speler wat is weet ik niet, als hij de dvd's maar pakt, mp3 cd's boeien me niet zoveel want die speel ik toch gewoon via m'n pc af.
Iemand die overigens weet wat voor typenummer die Samsung heeft?

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 16:05 schreef Kerstmit het volgende:
M'n vriendin en ik hebben er ook 1 besteld.
Laat even wat van je horen als je de dvd-speler binnen heb, en post hier je bevindingen.

b.v.d

Verwijderd

Doe ik! Ik dacht overigens dat die actie maar tot eind februari liep, dus ik weet niet of je die nog kan bestellen.

Hmm, net ff gekeken. Actie is verlengd t/m 31 maart :)

Verwijderd

http://www.samsung.nl/cgi-bin/samsung/0/Producten/detailpagina?id=15wZSm-4Mm-0

die is het. Iemand ervaringen ermee?
Lijken niet echt veel functies op te zitten maar voor mij is het denk ik genoeg (alleen dvd's afspelen en die bekijken op de tv).

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

ik kan alleen bevestigen dat ie svcd en vcd speelt mits je de gopede cdr's kan vinden .. geen mp3

mollie

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
demn jij hebt de naam die me zus wilde aanmaken *D
zo heer d'r nijlpaard van pluche :D

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb alweer een maand of drie een echte 'Yukai' DVD/mp3 speler, gratis gekregen bij mijn Dutchtone All-in20 abo en als klap op de vuurpijl kreeg ik er ook nog gratis een Nokia 3310 bij.

Dus economisch bekeken heb ik over twee jaar gerekend (zolang duurt het abo) 24x20= 480 betaalt voor:
* twee jaar bellen en sms'en (ik kom elke maand precies uit)
* DVD-speler van een b-merk, maar hij doet 't :)
* Nokia 3310
* En over Dutchtone niets dan lof qua bereik!

Grappig detail is dat mijn vorig abo ook al van Dutchtone was en ik toendertijd fl. 450,- kreeg van ze omdat ikzelf al een mobieltje had :)

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 00:45 schreef mollie het volgende:
ik kan alleen bevestigen dat ie svcd en vcd speelt mits je de gopede cdr's kan vinden .. geen mp3

mollie
Ik heb hem vandaag binnen gehad, maar wat bedoel je met gopede cdr's? Bij mij pakt ie in elk geval geen gebrande audio cd's.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-03 14:31

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 01 maart 2002 13:18 schreef Syst3m_3rr0r het volgende:
Weet iemand het type van deze speler dan??

Als het een 611 is, wat ik vermoed dan zou ik hem niet kopen!
Hij maakt teveel herrie en de laagwisseling kost teveel tijd!
Tevens speelt hij GEEN MP3 af!
begrijp nooit echt wat het probleem is als een dvd speler geen mp3tjes afspeelt... ik bedoel tis een videoding geen hifiset...

blup

Verwijderd

Weet iemand of die speler ook gebrande vcd's of svcd's afspeelt? Het is dus de M105
Pagina: 1