Ik ben benieuwd of dit de moeite waard is.
www.genie.nl
Is deze dvd speler iets of is het zo'n knaken ding??
www.genie.nl
Is deze dvd speler iets of is het zo'n knaken ding??
Verwijderd
Verwijderd
Onderbouw dit eens?????????Op donderdag 28 februari 2002 10:00 schreef quility het volgende:
Samsung...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
In de meeste gebieden heeft Telfort het contract met Libertel opgezegd (al een tijdje). Heb zelf ook libertel en heb overal perfecte dekking. Heb zelfs midden in de Loonse en Drunense duinen een redelijke dekking (alleen KPN doet het daar iets beter, de rest van de providers heeft geen dekking) Ben echt tevreden over telfort.Op vrijdag 01 maart 2002 10:49 schreef mollie het volgende:
samsung staat verder niet slecht aangescgreven ofzo
of het abonnement wat is weet ik niet ..een jaar terug ofzo viel je met telfort nog terug op het libertel netwerk als je geen breik had maar ik weet niet of dat nog steeds zo is
mollie
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Laat even wat van je horen als je de dvd-speler binnen heb, en post hier je bevindingen.Op vrijdag 01 maart 2002 16:05 schreef Kerstmit het volgende:
M'n vriendin en ik hebben er ook 1 besteld.
Verwijderd
Verwijderd
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Ik heb hem vandaag binnen gehad, maar wat bedoel je met gopede cdr's? Bij mij pakt ie in elk geval geen gebrande audio cd's.Op zaterdag 02 maart 2002 00:45 schreef mollie het volgende:
ik kan alleen bevestigen dat ie svcd en vcd speelt mits je de gopede cdr's kan vinden .. geen mp3
mollie
begrijp nooit echt wat het probleem is als een dvd speler geen mp3tjes afspeelt... ik bedoel tis een videoding geen hifiset...Op vrijdag 01 maart 2002 13:18 schreef Syst3m_3rr0r het volgende:
Weet iemand het type van deze speler dan??
Als het een 611 is, wat ik vermoed dan zou ik hem niet kopen!
Hij maakt teveel herrie en de laagwisseling kost teveel tijd!
Tevens speelt hij GEEN MP3 af!
blup
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq