Toon posts:

BIOS update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een update voor m'n BIOS, maar dit is allemaal nog een beetje vaag voor mij. Op m'n moederbord staat:

AmiBios
586 1985-1995
A5169 MS v33 090299

Op de site www.shuttleonline.com kan ik hier verder niets over vinden. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je je typenummer niet weet, post hier dan alle specs van je mobo, dan kunnen we kijken wat voor een mobo het is :) Hierbij denk ik aan type chipset, aantal PCI/ISA slots op mobo, aantal geheugen slots, het liefst compleet met een foto ;)

edit:
deze?

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 07:31 schreef egbert008 het volgende:
Op de site www.shuttleonline.com kan ik hier verder niets over vinden. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
kijk eens fatsoenlijk!!!

http://www.spacewalker.com/english/download.htm

Verwijderd

Topicstarter
Thanks BalusC, ik zit nu alleen op m'n werk. Ehmm eens even denken wat ik uit m'n hoofd weet. 4xPCI, 1xAGP, 3 geheugenslots en ik meende dat ik een Aladdin V chipset had. Weet ik zo niet zeker :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Is het deze of deze? Ik kan geen andere Shuttle's vinden met 4PCI slots en 3DIMM slots :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij lijkt toch wel verdacht veel op die HOT 595 :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Nog zo 1 die te beroerd is om z'n kast open te schroeven :Z

Verwijderd

check ff deze topic

[topic=416044/1/25]

mischien heb je er wat aan ...

Ik ben namenlijk ook op zoek naar mijn bios updates
Pagina: 1