correct me if I'm wrong, maar ik meem me te herinneren dat het iets met windos help te maken had, een automagisch gegenereerde index ofzo (dat schrijvend pennetje als je voor 't eerst een helpfile opent)
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 september 2000 01:58 schreef HlpDsK het volgende:
Da's een Gid file ..[/quote]kan ook
, 't is al weer een hele tijd geleden dat ik windows heb gedraait
Da's een Gid file ..[/quote]kan ook
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Stiekum mp3's geprobeert te downen 
Probeer het file'tje eens te renamen naar *.mp3 en dan af te spelen in winamp oid . . .
Probeer het file'tje eens te renamen naar *.mp3 en dan af te spelen in winamp oid . . .
Het gekke is, ik kan het al af spelen in winamp. Ik dacht dat het een MP3 bestand was, maar later bleek er een GED extensie achter te staan.
Vandaar dat ik graag wil weten wat voor bestand het is.
Vandaar dat ik graag wil weten wat voor bestand het is.
Verwijderd
dat is een fake extensie om te verbergen da het een mp3 is.....je hebt ook .viv .ps .class(java?) etc.
huh? ik zie niets illegaals staan.. jij?
alleen wat kennisoverdracht, en geen illegale dingen...
alleen wat kennisoverdracht, en geen illegale dingen...
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik heb veel problemen met die fake-extensies. Als ik ze rename, doen ze het vaak niet meer in WinAmp 
Iemand enig idee??
Iemand enig idee??
Misschien heeft een vriend van hem wel een ged bestand aangeboden, van z'n eigen cd en 'per ongeluk' gerenamed, niks illegaals aan als je het mij veaagt
Pagina: 1