Toon posts:

Kosten bestellen Alpha in VS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn de extra koste waar je rekening mee moet houden als je een Alpha uit de VS laat komen, bv van Coolerguys, ik denk aan verzenden en douane.

Ik heb een BH6 rev 1.0 en wil een PIII (700 naar 933) op een slocket gaan gebruiken, welke coolers laten alle drie de DIMM banken vrij, iemand hier ervaring mee?

Menno

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

Coolerguys is 1 van de goedkoopste met verzenden. Bij mij toendertijd +-$9. Met de douane moet je geluk hebben.

Alle 3 de dims sloten vrij weet ik niet, maar Golden/Chrome Orbs zijn vrij lage en goede koelers.

*insert signature here

Verwijderd

Waarom zou je hem willen laten overkomen als je hem ook gewoon hier kunt halen?

Verwijderd

Houdt er rekening mee, dat over de hele wereld een tekort aan Alpha's is, niet alleen hier!!!!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:55

RvV

Bij de oc-shop niet halen omdat tie daar 2x te duur is denk ik...

Y'24

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Maar misschien zijn ze wel duurder omdat de fan die op de heatsink zit wel 10x zo goed is...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb gegeken, op de diverse VS sites, coolerguys en 2cooltek, als je verzendkosten a $8 en dollar koers van 2.5 (mmm, kan me nog herinneren dat het ooit 1.6 was...waarom had ik toen nog geen PC....) neemt, kom je op ongeveer fl 100 uit, is toch weer een geeltje minder!

Menno

Verwijderd

Douanerechten, invoerbelasting .. en hoppa. Oc-shop is goedkoper.

Verwijderd

Bij Coolerguys betaalde ik een paar weken terug wel $ 12,- verzendkosten...
(voor een Alpha + Arctic Silver)

Verwijderd

Ik denk dat de Douane nu meer aan het controleren is met name met pakketen waar Computer Parts op staat. Dit vanwege het feit dat hier 0% invoerrechten op wordt geheven mits het assamblage delen zijn. Strikt genomen; onderdelen die alleen in een PC thuis horen. Een fan hoort hier dus strikt niet bij is multi-purpose. Plus het feit dat iedereen eigenlijk 17,5% BTW moet betalen over de waarde van de zending. Ik merk zelf dat er steeds meer gecontroleerd wordt.
Pagina: 1