Omdat ik mijn Mysql goed verkloot heb. Ik kan op geen enkele manier meer verbinden met de database ( er staan geen users meer in ) wil ik weer terug naar alle begin instellingen.
Ik heb de hele manual en help op mysql.org door geplozen maar ik krijg geen verbinding:
Is er een optie om alle defaults weer te laden ? Dat alle databases komen te vervallen en dat je weer hebt wat je in het begin had, in het begin werkte het uitstekend namelijk.
Ik heb de hele manual en help op mysql.org door geplozen maar ik krijg geen verbinding:
code:
1
2
3
| [erhnam@server bin]$ ./mysql -u root ERROR 1045: Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO) [erhnam@server bin]$ |
code:
1
2
3
4
| [erhnam@server bin]$ ./mysql -u root -p test2 Enter password: ERROR 1045: Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: YES) [erhnam@server bin]$ |
Is er een optie om alle defaults weer te laden ? Dat alle databases komen te vervallen en dat je weer hebt wat je in het begin had, in het begin werkte het uitstekend namelijk.
http://www.xbmcfreak.nl/