Vingertrackball goedkoop dingetje, waar??

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Vorigjaar zag het er blauw van op de HCC dagen en nu ik er eentje wil hebben vind ik ze nergens meer, ik bedoel die trackball dingetjes met meestal 3 knoppen, waarvan 2 bovenop en een een soort trigger is.

Je schuift hem over je vinger en dan zit er een klein trackballetje op welke je met je duim moet bedienen.

Ik zoek zo'n dingetje voor een gunstige prijs om als afstandsbediening voor mn PC te gebruiken, anders moet ik tijdens het DiVX kijken in bed steeds weer opstaan en naar de PC lopen.

Kan je deze als tweede apparaat aankoppelen zonder dat je meteen je muis eruit moet trekken eigenlijk?

Breek je nek voorzichtig

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Dat ding kon je bij de kijkshop krijgen voor Fl. 39,95.

En een tweede muis moet geen probleem zijn, mits de andere in een com poort, of op de USB aangesloten is.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ja kijk dat bedoel ik, 40 piek vind ik nou niet bepaald goedkoop als je ze toen op de HCC 2 jaar terug voor 5 piek kon krijgen, dus iets goekopere suggesties aub.

Breek je nek voorzichtig

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Op donderdag 28 februari 2002 01:56 schreef The_PyroPath het volgende:
Ja kijk dat bedoel ik, 40 piek vind ik nou niet bepaald goedkoop als je ze toen op de HCC 2 jaar terug voor 5 piek kon krijgen, dus iets goekopere suggesties aub.
Gewoon een 2e muis kopen ? Op com of ps/2 poort deze kun je wel ergens krijgen voor n euro of 4/5.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Zoals ik al zei wil ik dat ding in mn bed gebruiken en dan heb ik bat weinig aan een tweede muis, daarom wil ik zo'n handig klein trackbal dingetje hebben.

Breek je nek voorzichtig

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik zie ze elke keer weer op de PC dump dag, maar inderdaad best wel duur. 18,95 ofzo.

Ik denk dat je ff op Vraag en Aanbod moet kijken ofzo

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Pagina: 1