Upgraden MSI K7T Pro 2A met Duron 1200?

Pagina: 1
Acties:

• taxman
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-05 20:01
Ik heb vorig jaar een MSI K7T Pro 2A moederbord gekocht met Athlon 800. Dit moederbord ondersteunt helaas niet de 266 Mhz FSB van de nieuwste Athlon XP processoren. Is het een goede (en waarschijnlijk finale) upgrade om er een Duron 1400 Mhz met 200 Mhz FSB op te zetten?

Verwijderd

Heb vorige week op het werk nog een PC met een MSI K7T-Pro geupgrade met een Duron 1200, ging prima.

• Tycho2
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zelfde hier,

zelfde mobo, en een duron 850 erop.
Zit er ook aan te denken om een duron 1.4 er op te zetten tegen de tijd dat hij er is.
Lijkt me de laatste manier op dit mobo te updaten, en toch bijna 2x zoveel mhz.

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:07

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Het lijkt me wel een nuttige upgrade, als de rest van je systeem maar een beetje up-to-par is. Dus wel 256+MB geheugen, snelle HD, snelle videokaart(wil je een hogere FPS met spellen?). Als een processorupdate nuttig is, word je met een Duron 1400 in plaats van een Athlon 850 wel een heel stuk sneller.

edit:
Sla er maar eens een paar reviews op na, of draai voor de grap eens SiSoft Sandra, daarmee kan je je huidige systeem vergelijken met andere standaardsystemen(vast ook wel een duron 1200/1300 ofzo). Dan kun je zien wat het verschil is of kan zijn.

specs