Voordat ik windows opstart geeft mijn comp aan dat hij een cd driver heeft ge-update. Vervolgens start hij gewoon windows op en alles gaat goed. Het enige probleem is dat XP mijn CD-writer niet meer herkend (mijn dvd speler wel), mijn cd-writer krijgt geen stroom en is dus niet meer open te krijgen door op de eject knop te drukken (de voeding zit er ook gewoon goed in). Als ik dan vervolgens ga zoeken naar nieuwe hardware zet XP doodleuk het icoontje in my computer en herkend geen nieuwe hardware, maar het icoontje staat er wel weer en hij doet vervolgens weer alles. Dat is wel leuk maar niet zoals het hoort.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn software/ hardware matig en wat de oplossing tot mijn probleem is?
Alvast bedankt voor de hulp
Daan
(mijn excuses als er al eerder een soortgelijk onderwerp is geweest maar ik heb mijn best gedaan met zoeken en als ik het bij het verkeerde forum heb geplaatst)
Heeft iemand een idee wat het kan zijn software/ hardware matig en wat de oplossing tot mijn probleem is?
Alvast bedankt voor de hulp
Daan
(mijn excuses als er al eerder een soortgelijk onderwerp is geweest maar ik heb mijn best gedaan met zoeken en als ik het bij het verkeerde forum heb geplaatst)