ADI CM1772FS icm TNTN2 M64 geeft probelemen

Pagina: 1
Acties:

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ik heb een ADI CM1772FS monitor en een Nvidia TNT2 M64 videokaart, als ik op 1025*768 ga dan ziet alles er prima uit maar als ik boven die resolutie kom dan krijg ik links re recht schuin strepen te zien.

Ik heb al vanalles gewijzgid, aantal kleuren, refresh rate nieuwe drivers, het helpt allemaal nisk wie weet er nog een iets?

Ik draai Win XP Pro.

Ik heb inmiddels ook al geprobeerd de monitor rechtreeks zonder verleng kabel op de pc te zetten amar dat maakt niks uit, er staan geen speakers oid in de buurt dus ik weet eht niet meer :'(

[edit]
Info toegevoed

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
heb je ook al de drivers voor je monitor geprobeerd, probeer anders je videokaart op agp2x te zetten

• jjbstolk
  • Nu online
Ik zei al dat ik nieuwe drivers had geprobeerd :)

En m'n agp draait al op 2x.
Iemand anders nog tips?

• kleefding
gebruik powerstrip is om je core en geheugen wat lager te klokken.
als ie het dan wel goed doet is het tijd voor een niuwe videokaart

• jjbstolk
  • Nu online
Op donderdag 28 februari 2002 11:13 schreef kleefding het volgende:
gebruik powerstrip is om je core en geheugen wat lager te klokken.
als ie het dan wel goed doet is het tijd voor een niuwe videokaart
Helaas dat heeft ook niet geholpen. En ik wil juist draaien op een hogere resolutie, ik ben nl. met VB aan het programmeren een screens die voor 1024*768 zijn ontworpen.

• kleefding
probeer eerst is een andere videokaart, als dat noets helpt ligt het probleem in de monitor

• jjbstolk
  • Nu online
Ik zou wel willen op een nadere kaart proberne maar verde rhiet thuis heeft iedereen of een Trio64+ kaart of een of andere merkloze kaart die niet hoger kan dan 800*600, maar ik zal de monitor eens meennemen naar m'n werk.

In ieder gevalk breadnkt voor de tip.
Pagina: 1